منابع مالی برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر منابع مالی برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد.
جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲

منابع مالی برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد

محمدرضا تابش درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص افزایش یارانه های نقدی گفت:کاندیداهای ریاست جمهوری نباید قولی بدهند که انجام آن در توان جمهوری اسلامی نباشد، بنابراین باید مسئولان نظارتی به این موضوعات نیز توجه کنند به دلیل اینکه؛ عدم عمل به وعده ها می توانند به بی اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر شود.

نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:عدم اجرای وعده های انتخاباتی علاوه براینکه به لحاظ اخلاقی قابل قبول نیست،می تواند پیگرد قانونی نیز داشته باشد این موضوعات شامل قول در زمینه پرداخت یارانه نقدی و وقول های دیگر نیز می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:در حال حاضر منابع مالی برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد به دلیل اینکه با وجود پرداخت محدود یارانه ی بخش های تولید، بهداشت و درمان و محیط زیست، برای پرداخت یارانه بازهم دولت با کسری حدود ۱۱هزارمیلیارد تومانی روبرو شد.

تابش ادامه داد: البته این امکان وجود دارد بطور مثال میزان یارانه نقدی افزایش یابد اما قیمت بنزین در هرلیتر تا ۳هزار تومان افزایش یابد.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:کسانی که می گویند قصد افزایش یارانه نقدی را دارند باید منابع انجام این مهم را مشخص کنند البته در هرصورت افزایش یارانه نقدی به مصوبه مجلس شورای اسلامی نیاز دارد./

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*