تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تا ۱۶ اردیبهشت

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۶ اردیبهشت تمدید شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ‏گفت: داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی و ثبت آن‌ها در برگ اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.
حسین توکلی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است افزود: هر داوطلب می‌تواند ۵۰ کد رشته محل تحصیلی را انتخاب کند.
وی گفت: داوطلبان برای پذیرش در کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: این آزمون جمعه ۶ اسفند ۹۵ برگزار شد و ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب در آن نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند.
توکلی افزود: ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ داوطلب مجاز به انتخاب کد رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه و همچنین سایر دوره‌های آموزش عالی شده اند.
وی گفت: همچنین ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی بجز دوره‌های روزانه شده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*