اخبار شهرستانها

اعزام ۹ زائر خراسان جنوبی به عتبات عالیات از محل موقوفات
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از اعزام ۹ زائر از استان به کربلای معلی از محل موقوفات مرتبط با این نیت خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی، اظهار داشت: در راستای عمل به اجرای امینانه نیات واقفین از محل درآمد و عواید موقوفاتی که نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات داشته اند، تعداد ۹ نفر زائر روز گذشته به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.
مسابقات رفاقت مهر به میزبانی بیرجند برگزار می شود
بیست و هشتمین دوره مسابقات امدادی فرهنگی رفاقت مهر استان در بیرجند برگزار می شود. معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این مسابقات ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در دوبخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد. فائزه موهبتی افزود: در این مسابقات ۱۰۰ نفر از برادران و ۱۰۰ نفر از خواهران درقالب ۱۸ تیم در رشته های حمل مصدوم، زبان انگلیسی، اسکان اضطراری و امداد و کمک های اولیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
برگزاری سومین جشنواره رویش در دانشگاه بیرجند
به منظور پاسداشت جایگاه رفیع فرهنگ و هنر، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی و هنری کانون های فرهنگی دانشگاه بیرجند در قالب سومین جشنواره درون دانشگاهی رویش برپاشد. جشنواره درون دانشگاهی رویش پس از نماز جماعت ظهر و عصر و گلباران مزار شهید گمنام و یادمان شهدای دانشجوی دانشگاه بیرجند در محل سالن نمایشگاهی دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
راه اندازی ۱۲۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در بشرویه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تاکنون ۱۲۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان راه اندازی شده است. سرگرد علی خبازی در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگاه ها در عرصه های صنایع دستی، پرورش دام و زنبور عسل، ماهی، کبک و بوقلمون و همچنین کاشت زعفران فعالیت دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*