گفته می شود

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه در مقابل مشکلات مردم مسؤولیت داریم، گفت: نباید درباره گرسنگی مظلومان و شکم‌بارگی پرخوران ساکت و بی‌تفاوت بود.

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مردم در خانه ملت بر این باورند که قانون در زمینه خرید و فروش اعضای بدن سکوت اختیار کرده است و متأسفانه مافیا نیز از همین خلاء قانونی سوء استفاده می‌کنند.خرید و فروش اعضای بدن به ویژه کلیه در ایران در حالی رواج دارد که گفته می شود بسیاری از اهداکنندگان به دلیل مشکلات اقتصادی حاضر به انجام چنین عمل‌هایی با قیمت‌های نجومی هستند و بیمار نیز برای زنده ماندن ناچار به پذیرش پرداخت چنین ارقامی است.از سویی دیگر به گفته کارشناسان خرید و فروش اعضای بدن که در برخی مواقع به صورت قاچاق انجام می شود در سایه نبود قوانینی کارآمد پررنگ شده و عده‌ای متخلف با استفاده از چنین شرایطی از نیاز افراد بیمار سوءاستفاده کرده و اعضای بدن را با قیمت های نجومی خرید و فروش می‌کنند.

گفته می شود عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد رئیس جمهور اکنون فرصتی برای انشا خواندن ندارد و باید پاسخ دهد چرا پس از گذشت ۳ سال و نیم امروز ما طبق فرمایش رهبری با چالش اقتصادی مواجهیم.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مورد وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، گفت: رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود در سال ۹۲ عنوان کرد که ملاک تورم و وضعیت درآمد یک خانوار جیب مردم است و ما نیز امروز همین را می‌گوییم که الان هم همین ملاک تشخیص (جیب مردم) مبنای تشخیص است. وی افزود: مردم که امروز وضعیت خود را بر اساس توان مالی خود می‌سنجند واقعاً از وضعیت اقتصادی موجود ناراضی و نگران هستند.

 

 

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه سرطان ناکارآمدی کشور را فرا گرفته است گفت: در حال حاضر کشور از ناکارآمدی رنج می‌برد و با توجه به اینکه مدیریت دولت دلسوز هستند ولی کشور در سرطان ناکارآمدی قرار دارد و نمونه اخیر این ادعا از حادثه قطار گرفته تا حوادث برف، باران و آلودگی هوا دیده شد.

گفته می شود نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی در اداره مملکت موفق نبود، گفت: رئیس‌جمهور به جای تکیه بر سرمایه و استعدادهای داخلی، خود را معطل برجام کرد ولی چیزی عاید وی نشد و وعده‌های اقتصادی‌اش نیز تحقق نیافت. نادر قاضی‌پور افزود: در همان ابتدای کار رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید به آمریکا اعتماد کرد اما متاسفانه آقای روحانی اعتماد بیشتری به آمریکا کرد. .

گفته می شود فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک ماهواره‌بر آماده پرواز است ولی از ترس امریکا آن را داخل انبار گذاشته‌اند این تحقیرامیز است. سردار حاجی زاده با بیان اینکه ما به دنبال سیاه نمایی نیستیم، افزود: این یک مصیبت است که رفتیم با امریکای دشمن قرارداد هواپیمای بوئینگ بستیم، این نطفه ای که امروز بسته می شود، حتما اولاد ناقص الخلقه ای تحویل ملت خواهد داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*