شمارش آرای ماخوذه ریاست جمهوری در اولویت قرار گرفت

 هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با شورای نگهبان توافق کردند تا پس از رای‌گیری در روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، ابتدا صندوق‌های آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری شمارش شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، در جلسه روز گذشته – شنبه – این هیات با شورای نگهبان که در دبیرخانه این هیات برگزار شد، علیرضا نیلچی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان، محمد محمودی شاه‌نشین رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و حسین بحیرایی دبیر اجرایی این هیات حضور داشتند.
در این جلسه توافق شد تا صندوق‌های آرای ماخوذه شوراهای اسلامی کشور بعد از پایان شمارش آرای صندوق‌های ریاست جمهوری شمارش شود.
همچنین مقرر شد تا ناظرمسئول شورای نگهبان، مقیم در شعبه رای‌گیری مسئولیت هماهنگی با مجریان انتخابات شوراهای اسلامی کشور درخصوص چیدمان عوامل صندوق و سایر موارد را بر عهده داشته باشد.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میاندوره ای مجلس دهم به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*