اخبار شهرستانها

حلقه های صالحین شهدای ورزشکار بشرویه برگزار شد
مسئول کانون بسیج ورزشکاران بشرویه گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حلقه های صالحین شهدای ورزشکار بشرویه در جوار امامزاده محمد بن اصغر (ع) روستای هوگند از توابع این شهرستان برگزار شد. سید مهدی ساداتی پور در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این برنامه مسیر ۱۲ کیلومتری شهر بشرویه تا امامزاده محمد بن اصغر (ع) در روستای هوگند را پیاده روی کردند. وی ادامه داد: این برنامه در قالب اردوی فرهنگی و ورزشی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشرویه برگزار شد. ساداتی پور اظهار کرد: مداحی و سینه زنی، قرائت خطبه فدکیه و بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب از جمله دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی این اردوی فرهنگی بوده است.
موزه عروسک و فرهنگ خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود
مدیر اجرایی پروژه ترسیب کربن در خراسان‌جنوبی از افتتاح موزه عروسک و فرهنگ خراسان‌جنوبی در ۱۸ اسفند خبر داد.
علیرضا یاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پروژه ترسیب کربن با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی، موزه عروسک‌های ملل و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی این موزه را با هدف آشنایی مردم به‌ویژه نسل جوان با عروسک‌ها و فرهنگ ایران، تأسیس کرده است.  وی با بیان اینکه این موزه در باغ اکبریه بیرجند برپا می‌شود، افزود: همچنین آشنایی نسل جوان با عروسک‌ها و فرهنگ و هنر و طبیعت هدف دیگر تأسیس این موزه است.
امام جمعه موقت طبس:
کانون های فرهنگی هنری استعدادهای نوجوانان را شناسایی کنند
امام جمعه موقت طبس گفت: کانونهای فرهنگی هنری هم وظیفه کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان و هم وظیفه جذب آنها به مساجد را برعهده دارند. به گزارش شبستان، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی در دیدار با مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس، فرارسیدن ۱۸ اسفند سالروز تشکیل ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد را به فعالین این حوزه تبریک گفت. وی افزود: کانون های فرهنگی هنری اساسنامه بسیار خوب و جامعی دارند که راهگشای فعالیت های آنها هستند.
معاون فرماندار بشرویه منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی، علی شفیعی به عنوان معاون فرماندار شهرستان بشرویه منصوب شد. انجام خدمت در مسئولیت هایی همچون، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان و نیز مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه ، بخشی از سوابق کاری علی شفیعی قبل از احراز این پست است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*