گفته می شود

گفته می شود یک روحانی گفته زدواج موقت یک نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز و همان طور که غذای سریع و مراکز تهیه غذا حتى از زیرزمین مساجد سر درآورده‌اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فکر کرد.

البته ازدواج دائم اصل است (همان طور که هیچ چیزی جای آشپزی خانگی را نمی‌گیرد) اما همان طور که الآن به هزار و یک دلیل نمی‌شود روی آشپزی خانگی اصرار کرد، به همان ترتیب نمی‌توان انحصاراً روی ازدواج دائم اصرار داشت. اقتضای جهانی شدن و سرعت و تحولات اجتماعی و … این است و اگر برایش چاره جویی و تدبیر نکنیم ازدواج سفید و روابط بی ضابطه رایج می‌شود.

 

 

گفته می شود دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری فردی که ادعای پیامبری داشت، خبر داد و گفت: این شخص ۳۷ ساله و دارای هویت معلوم با تنظیم شب‌نامه و مبعوث نامه ادعای وحی و نبوت می‌کرد.

 

گفته می شود در دیدار اخیری که بین نخست وزیر رژیم اسرائیل و همتای انگلیسی اش، تراز می در لندن صورت گرفت، بنیامین نتانیاهو ـ که به شدت طی یک ماه اخیر به دنبال تقویت مواضع سختگیرانه دونالد ترامپ علیه ایران بوده ـ درخواست تحریم ایران از سوی انگلستان را داشت که با پاسخ منفی ترزا می در این باره روبه رو شده است. نخست وزیر انگلستان همچنین در این دیدار تأکید کرده، بهترین راهکار برای حل و فصل بحران فلسطین، پایبند بودن رژیم اسرائیل به مسأله «دو دولت» است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*