اخبار ورزشی

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با کاظم غنی پیشکسوت والیبال استانUntitled-1
مدیرکل ورزش وجوانان استان با کاظم غنی پیشکسوت والیبال استان دیدار کرد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با کاظم غنی پیشکسوت والیبال استان گفت: کوچک ترین کاری که در قبال شما بزرگان می توان انجام داد، این است که بتوانیم از نزدیک جویای احوال شما باشیم و از زحمات و خدمات زیادی که در عرصه های مختلف انجام داده اید، قدردانی کرد.دکتر محمد اسماعیل پور افزود: حضور در کنار پیشکسوتان و استفاده از تجربیات شما می تواند به ما در انجام وظایف مان کمک قابل توجهی کند. در این دیدار صمیمی، پیش کسوتان رشته های مختلفی از جمله ؛ ابوالقاسم مقرنسی، فوتبال و دو و میدانی؛ محمدولی سلیمانی، والیبال و بسکتبال؛ محمدتقی خردپیشه ، دو و میدانی و والیبال ؛ علی اصلی،کشتی؛ عباسعلی جباری،فوتبال؛اسماعیل نوروزپور، باستانی؛ ابوالفضل غنی، فوتبال؛ علیرضا امامداد، بسکتبال؛ زهرا فارابی شه عادل، والیبال و سیدحسین اصغری ،مسئول کانون پیش کسوتان ورزش استان حضور داشتند. گفتنی است در این دیدار کاظم غنی، پیش کسوت والیبال استان به همراه سایر هم دوره ای های خود به بیان خاطرات ورزشی پرداخت.
تیرانداز استان دومین سهمیه تفنگ بانوان کشور را کسب کرد
تیرانداز خراسان جنوبی دومین سهمیه تفنگ بانوان بزرگسال کشور را کسب کرد. ساره آزادمنش تیرانداز جوان کانون بسیج بیرجند توانست دومین سهمیه تفنگ بانوان بزرگسالان کشور را کسب کند.  پیش از این سیده فاطمه حسینی اولین سهمیه قهرمانی کشور را کسب کرده بود.
دو برد و دو باخت نماینده والیبال استان در مسابقات کشوری
دور رفت رقابت های والیبال مردان کشور با دو برد و دو باخت نماینده والیبال استان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال باشگاه های زیرگروه مردان کشور جام شهدای منا با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه برگزار می شود. تیم باشگاه فرهنگی ورزشی رعد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء بیرجند در گروه سوم با تیم های دانشگاه علمی کاربردی یزد، هستی یاسوج، مرودشت فارس و تیم بروجرد رقابت کرد. نماینده استان با دو برد و دو باخت به دور رفت این رقابت ها پایان داد. گفتنی است دور برگشت این رقابت ها از ۱۴ بهمن ماه در مشهد برگزار می شود.

 

مسابقات فوتسال شهر مود با انجام سه دیدار آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جام فجر شهر مود شهرستان سربیشه با حضور ۱۱ تیم برگزار می شود. این رقابت ها با انجام ۳ دیدار پیگیری شد و تیم های فدائیان رهبر با نتیجه یک بر صفر از سد تیم  نیوان زاهدان گذشت و تیم صنایع نساجی آرمان یک برصفر تیم لوازم آرایشی مودی راشکست داد و همچنین تیم شهید پیردل کلاته سلیمان ۲ برصفر تیم سر زه را از پیش رو برداشت. گفتنی است این مسابقات هر شب با انجام سه بازی در سالن ورزشی شهر مود برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*