یادداشت امروز / ۲۲ بهمن ،چشم هایت را باز کن آقای ترامپ؛ این جا ایران است، ایران، می فهمی!

ما گنج یابانیم. رگه های معرفت و عزت را می کاویم. اصلا، خبرنگاری، جستجوی واژه های طلایی است از معدن کلمات. برجا نشانی آگاهانه کلمات است تا به عرفان برخیزند و حقیقت را بسرایند و من امروز به دنبال واژه هایی می گردم که عظمت یک روز بزرگ را که در باور ما «یوم ا…» نام گرفته است، بیان کند. کلماتی که از جنس آن روز و حماسه ای باشد که تاریخ این دیار را به فرازی پرافتخار رساند. فراز بی فرودی که ان شاءا… به فرازی بزرگ تر پیوند خواهد خورد که شاید یکی از فلسفه های ذکر ایام ا… رسیدن به حجت ا… باشد. آری به دنبال کلماتی می گردم که ظرفیت انتقال بار معنایی گفتن از فجر و روشنی و آزادگی داشته باشد که کلام خود می آید، کلامی سرشار از «حقیقت» که «فضای مجازی» را عطر حقیقت می زند؛ ما متولد «هزار و سیصد انقلابیم» و این آغازی است برای معرفی یک نسل، نه، یک باور، یک تاریخ، یک حقیقت، بله، ما متولدان هزار و سیصد انقلابیم، همان هایی که خمینی بزرگ، نوید طلوع مان را داده بود که از قنداقه ها و اصلاب قد خواهیم کشید و ارتش روح ا… خواهیم شد و ستم را در هم خواهیم شکست و در هم شکستیم، ما متولدان هزار و سیصد انقلابیم، سال های کودکی مان با ا… اکبر، به بزرگی رسیده است. ما روزهای نوجوانی مان را با مارش عملیات جشن گرفته ایم. ما شکوه شهادت را در رفتن سرخ یاران خمینی در روزهای تقویم زندگی مان نشان گذاشته ایم، تا فراموش نکنیم از رهگذار قدمگاه شهدا به کجا می رویم. ما متولدان هزار و سیصد انقلابیم، پیروزی انقلاب، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر ۸، کربلای ۵، را ما رقم زده ایم و زبان قاصر است از حماسه هایی که در کانال کمیل، نهر خین، بوارین، سه راهی شهادت، شلمچه و… خلق کردیم. ما متولدان هزار و سیصد انقلابیم، جنگ را که بر ما تحمیل شده بود، در شکوه حماسه دفاع مقدس به سرفرازی رساندیم. ویرانه ها، این یادگاری های شوم دشمن را، دوباره ساختیم، ایران را، قدم به قدم به پیش بردیم تا امروز که سر چنان فراز داریم که دشمنان دیروز هم در سایه قامت ما به دنبال آرامش می گردند.
آری، ما متولدان هزار و سیصد انقلابیم و همچون روزهای نخست، پای انقلاب ایستاده ایم و حرف مان همان کلام حق نخستین است؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. این راهی است که با امام آغاز کردیم و پا به راه شدیم و آنگاه که روح ا… دوری فرزندان شهیدش را تاب نیاورد وبا آنان محشور شد، ادامه راه را با خلف صالح او، حضرت سیدعلی می پیماییم.
برای ما متولدان هزار و سیصد انقلاب، راه همان است که بود، پاهای ما اگر هزار زخم هم بخورند باز در همین راه گام بر خواهند داشت. این را ۲۲ بهمن، خیابان های ایران شهادت خواهد داد که باز می آییم. این را هم نه به حساب این جناح می گذاریم نه آن جناح، نه به سخنان این گره می زنیم، نه آن، می آییم تا بگوییم، نسل هزار و سیصد انقلاب، همراه انقلاب است و برای پاسداری از آرمان های آن تا پای جان ایستاده است حتی اگر «ترامپ» ناشیانه جهانیان را مثل عمله های ساختمان سازی خود بپندارد و به توپ و تشر برخیزد. ما با حضور خود، او را سر جایش می نشانیم همچنانکه شهدای ما روسای جمهور قبل از او را خاک نشین خویش کردند. ما می آییم تا بگوئیم تا آخر ایستاده ایم. بگوئیم هرکداممان شهیدی هستیم که به دنبال کربلای خود می گردیم پس به ترامپ این پیام را برسانند که شهید را از هیچ چیز نترسانید که ما را با ترس جز بیگانگی نسبتی نیست. ما را تاریخ در صفحات پیروز خویش خواهد نوشت چنانچه پیش از این نوشته است. ما شکست ناپذیرانیم!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*