یادداشت امروز / ۱۲ بهمن ، سلام به امام و آزادی

لیله القدر را شب تحریر تقدیر می دانیم و فردایش را روز نویی که انسان را به نگاهی نو می رساند و به حرکتی نو می خواند و در آغاز راهی نو قرار می دهد. روزی که عنوان یوم ا… می گیرد تا بگوید زمان در حضرت خدا وعده صادقی است که انسان را در فجر می نشاند .
لیله القدر آنقدر عظیم است در باور ما که روزها را نیز در چتر خود می گیرد. آنقدر شکوه و شوکت دارد که اگر بخواهیم برترین روزهای عمرمان را به زمانی تشبیه کنیم ناگزیر به آن می رسیم به لیله القدر و…
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، روزی که چون اذان در گوش زمین پیچید و همه را به رستاخیز آگاهی و تکلیف گرایی کشاند و در صفوف نماز طاغوت شکنی کنار هم چونان بنیان مرصوص سدی نفوذ ناپذیر ساخت.
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، روز خوب میهن، که خمینی نه تنها بر زمین ایران که بر قلب ایرانیان هم فرود آمد. چشم ها روشن شده بود که لب ها به خنده شکوفا شد. دل ها، باغ، باغ به گل نشستند و جامه بهار پوشیدند تا برای اولین بار در تاریخ ، زمستان به نیمه راه نرسیده جای خود را به بهاردهد.
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، روز قدرت نمایی خدا در برابر آنانی که خود را قدر قدرت می دانستند و تکیه به قدرت های پوشالی استکبار و استعمار زده بودند. اما غافل بودند که فرشتگان خدا این بار در تهران به یاری پیروان آخرالزمانی حضرت محمد(ص) خواهند آمد.
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، که خورشید از غرب طلوع کرد تا معجزه انقلاب رقم بخورد و شرق را در نوردد و جهان را از شمال تا جنوب به روشنی بشارت دهد، و آن روز، آنان که به فهم «قدر» عارف شدند دانستند این روز از هزاران روز برتر است و آنان که یا در فهم این روز قدر نابالغ ماندند و یا کفر ورزیدند به عقوبت کفران نعمت، از عشق محروم شدند.
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، هنگامی که امام در میان خیل فرشتگان آسمانی و زمینی‌خدا، ‌بر‌خاک مطهر این دیار به شهادت شکوفا شد، فرود آمد و همه چشم ها را به سوی خدا دلالت کرد تا چشمه های معرفت بجوشد و زلال عشق جان خسته دلان را بشوید و همه در جشن وصال‌یار، ‌با ‌امام ‌خویش پرشکوهترین روز را خلق کنند.
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، که آغاز دوباره سلام خدا بود بر مردم این دیار، سلامی که تا مطلع الفجر ظهور دولت یار جان ها را نوازش می دهد…
به لیله القدر می مانست ۱۲ بهمن، روز خوب میهن و ما به قدردانی آن سال هجری شمسی انقلاب خود را نو می کنیم با نگاهی تازه به پیش رو به افق های پرشکوه…
به لیله القدر می ماند ۱۲ بهمن که در سال ۱۳۹۵ هجری خورشیدی، باز ما را بر سفره طلاگون آفتاب می نشاند تا در روشنای مدام ، راه خود را از هر چاه و چاله و مانعی باز شناسیم و تا چکاد توفیق را بی توقف بپیماییم….

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*