یادداشت امروز / حمله پی دی کولوس های پنهان…!!

پیدی کولوسها عاشق خوردن خون اند، از نور گریزانند و زود متکثر می شوند، از محیطهای نمور لذت می برند و درغیاب بیحوصلگی مردم دیگرنمی شود به همین راحتی از شرشان خلاص شد، آنان در مکان هایی پنهان می شوند که امکان دیدارشان جز با جوییدن ممکن نیست. پی دی کولوسها ممکن است دوپا هم باشند، مکندگان اقتصادی باشند، مکندگان فرهنگی وسیاسی هم… پی دی کولوسهای انسانی هم، کمتر در متن دیده می شوند، درسایه تکثیر می شوند و تمام تلاششان دیده نشدن و البته تاثیرگذار.

اینان در آرامش و سکوت تا می توانند تخریب می کنند و نابود، چون سایه دوست اند دیده نمی شوند اما همواره هستند و در هر پروسه ای نقابهای دگرگون بر چهره می گذارند.

پی دی کولوسهای انسانی پشت صحنه اند و ناشناس باقی می مانند وچون هزاردستان مرحوم خاتمی نقش می زنند.

شپشها درکمال ناباوری آن هم درهزاره سوم حمله ای باور نکردنی را در مهدکودک ها و مدارس شروع کرده اند و خانواده هایی که می دانند و می بینند و دم برنمی آورند چرا که به لحاظ اجتماعی بسیار امر نامطلوبی به شمار می آید.

پی دی کولوس یا شپش این روزها هنوز اپیدمی نشده اما حملات شان آغاز شده، مربیان بهداشتی که حضور ندارند و خانواده هایی که نمی دانند باید چه کنند و کودکانی که تبدیل شده اند به آزمایشگاه مادرانشان ، از سرکه و روغن زیتون بگیر تا مایونز!!!

نگذاریم که درهزاره سوم دچار اپیدمی شپش شویم…

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*