گفته می شود

گفته می شود مرضیه وحیددستجردی ضمن ابراز امیدواری از اتحاد گروه‌های اصولگرا در قالب جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نتایجی که تا به حال به دست آمده خیلی بیشتر از حد انتظار ما بوده، تاکنون تقریبا غیر از یکی دو مورد تمام نیروهای ارزشی و انقلابی زیر چتر جبهه نیروهای مردمی گرد هم آمده‌اند که امید داریم آن یکی دو گروه هم به این اتحاد بپیوندند.

وی در پاسخ به سوالی ضمن تکذیب کاندیداتوری خود در انتخابات ۹۶ بیان کرد: همان‌طور که شورای نگهبان تایید کرده است بانوان نیز اجازه دارند که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند و سپس صلاحیت‌شان در راستای اینکه چقدر تجربه و سابقه دارند بررسی شود، اما من صد در صد قصد شرکت در انتخابات را ندارم.

گفته می شود در محاکم قضایی، یکی از بیشترین دعاوی که به چشم می خورد، دعوای بین مالک و مستأجر است؛ دعواهایی که اگر هر یک از آنان از حقوق و تعهدات قانونی و قراردادهای خود آگاهی داشته باشند، از بروز مشکلات عدیده‌ای جلوگیری می شود؛ اما با این حال، آمارهای رسمی نشان می دهد، در چند سال اخیر، سالانه ۱۰ تا ۱۸ هزار پرونده قضایی برای دعاوی میان مالک و مستأجر در دادگاه های عمومی کشور تشکیل می شود.

گفته می شود در حالی که طی یک هفته گذشته تنش‌ها به شکل کم سابقه میان دولت جدید آمریکا و ایران افزایش یافته است، مقامات مسکو و پوتین به شکلی معنادار در برابر این مسأله سکوت کرده اند. اهمیت این موضوع در آن است که تا پیش از این، سخن بر سر «اتحاد استراتژیک» میان ایران و روسیه بوده و اکنون سکوت روسیه، به نظر سکوتی معنادار و بسیار با اهمیت است و ماهیت اساسی روابط میان تهران و مسکو را مشخص می کند.

گفته می شود یکی از مقام‌های سابق وزارت دفاع آمریکا، احتمال کودتا علیه رئیس‌جمهوری این کشور را مطرح کرد.

به گزارش  نیوز آبزرور، «رزا بروکس» که طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ میلادی در دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به عنوان مشاور ارشد سیاست‌گذاری پنتاگون فعالیت می‌کرد، احتمال کودتای نظامی علیه «دونالد ترامپ» را دور از ذهن ندانست.

وی در مقاله‌ای برای مجله «فارین پالسی» نوشت: «نافرمانی نظامی علیه دولت ترامپ شاید تنها گزینه برای ساقط کردن یکی از تفرقه‌اندازترین روسای‌جمهوری تاریخ آمریکا باشد.»

بروکس با اشاره به فرمان‌ها و سیاست‌های جنجال برانگیز ترامپ طی روزهای گذشته، اعلام کرد: «نخستین هفته روی کار آمدن دونالد ترامپ به طور شفاف نشان داد او به همان اندازه که مردم می‌ترسیدند «دیوانه» است.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*