پیامک

۲
با سلام و خداقوت
مطلبی که درمورد آیت الله حائری چاپ شده بود بسیار زیبا و ستودنی بود
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱۰:۰۹:۰۷ خوانده نشده خیر
۳
سلام.حتما باید حادثه ای رخ دهد  لطفا فکری به حال کودکان کار درسر تقاطع شهر بیرجند بردارید قبل از اینکه شاهد حادثه ای تلخ باشیم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۹:۵۵:۲۷ خوانده نشده خیر
۴
اقای عبادی،نماینده محترم ولی فقیه دراستان.به ساده زیستی بی ریا شناخته شده هستندوزندگی شخصی درحدمتوسط دارند.ازایشان که بافقرونداری آشناهستندوپیامبرنیزدرسفارشات موکدشان ازهمنشینی و اکرام نیازمندان گفته اندتقاضادارم یک بارهم جلسه ای باسرپرستان خانواده هایی که شغلی ندارندومثلابازباله گردی،کسب درآمدحلال می کنند،بگذارندوحرفشان رابشنوند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۹:۴۵:۳۸ خوانده نشده خیر
۵
س.مدیریت‌اب‌‌وفاضلاب‌‌‌‌طی‌‌‌‌جلسه‌‌ای‌‌‌که‌با‌اعضا٬‍‌شورا‌ داشتید. ‌خواهشا‌‌‌‌دستور‌ بفرمایید.نسبت‌‌به‌برگشت‌عوارضی‌‌که بابت‌‌‌دفع‌‌فاضلاب‌‌هایی‌‌که‌‌بعضی‌‌‌شهروندان‌وصل‌‌نکردن‌‌اقدام‌‌فرمایند‌.با‌تشکر‌
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۸:۲۷:۳۷ خوانده نشده خیر
۶
یکی با مدرک کارشناسی ارشد باید خدمت سربازی درمرزخدمت کند یکی با پارتی فلان مسئول یا نماینده درخانه اش خدمت کند
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۶:۲۱ خوانده نشده خیر
۷
سلام
مسوولان شورای ترافیک چهار را انتهای مدرس را با چه کار کارشناسی و مهندسی تبدیل به فلکه کرده اید از همین الان فقط صبر کنید ببینید روزی چند ماشین را باید از وسط فلکه در بیاورید
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۸:۰۶:۳۲ خوانده نشده خیر
۸
سلام: دقیق دوسال از وعده شهرداری برای اتصال میدان آدینه به خیابان نواب صفوی میگذرد!!! چقدردیگه برای شروع زمان لازمه؟ کاش وعده نمیدادند
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۰۶:۴۷:۰۱ خوانده نشده خیر
۹
با سلا م بنیا د مسکن شهر ستا ن خو سف پس از گذ شت چها رسا ل واگذ ا ری زمین به ا ها لی روستا گیو شا د هنو ز ا ز صد ور پرو ا نه ساخت به دلا یل مختلف خو د دا ری می کند لطفا پیگیر یکنید
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۵:۱۳ خوانده نشده خیر
۱۰
برادر و خواهری که در آژانس های سطح شهر سرویس دهی می فرمایید،لطفا در سطح شهر بیرجند با سرعت مطمینه حرکت فرمایید.تا هم برای سرنشینانتان و هم برای خودتان مشکلی پیش نیاید.انشا الله.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۲۰:۱۶:۵۲ خوانده نشده خیر
۱۱
سلام. این سومین دفعه است که شهرداری کارت های پارک خودرو  رو تعویض میکنه و از مردم پول بیخود میگیره. من ۲ بار بابت این کارت ها پول دادم و قبل از پایان اعتبارش یا خراب شده یا میگن باید عوض بشه. از اونطرف پارکبان ها شماره پلاک خودرو رو برمیدارن و جریمه  میکنن حالا مردم چه گناهی کردند که هم باید پول بدن و هم باید جریمه بشن.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۲۰:۰۸:۰۰ خوانده نشده خیر
۱۲
با سلام، ضمن عرض خیر مقدم پیشاپیش به رییس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی بدون غرض سیاسی و وابستگی به جناح خاصی می خواهم به دولت مردان عزیز بگویم دولت قبل که نسبت به ساخت استادیوم ورزشی، بیمارستان رازی، بیمارستان میلاد،بیمارستان بیماری های خاص و دوبانده کردن قسمتی از جاده ی بیرجند _مشهد اقدام و با پیشرفت نسبتا خوبی تحویل دولت تدبیر و امید داد و این دولت نیز در ادامه پروژه های فوق را به بهره برداری رساند، حالا در آستانه سفر از دولت تدبیر و امید نیز خواستاریم نسبت به تامین اعتبار جاده ی بیرجند _قاین و پروژه ی آب و ریلی استان و پتروشیمی حداقل در این سفر کلنگ آن را به زمین زده که در آینده چه این دولت باشد و چه دولتی دیگر مجاب به ساخت آن شوند تا کمی از محرومیت استان خراسان جنوبی برداشته شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۹:۴۳ خوانده نشده خیر
۱۳
سلام .توراخدامسوولین که درامورشهرسازى دستى دراتش دارندلطف کرده ازمیلان وسط بلواربهجت واحمدى روشن تقریبااواسط بلوارهاى فوق تاانتها’  عبور کنند کوچه فوق الذکرشمارابیاد کوچهاى پرپیچ وخم محلهاى قدیم روستاوکوچهاى قدیم شهرمیندازد.درصورتیکه قبل ازساخت وسازکوچه موردنظرطراحى شده .یعنى نمیشدلااقل کوچه موردنظرراراست طراحى کرده تا عوامل اورژانس واتشنشانى و””درصورت حوادث بتوانندخدمات بدهند!!باتوجه به اینکه سرمیلانها هم بسته است ? چه کسى یا””پاسخگوست ?!
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۱۹:۳۱:۱۵ خوانده نشده خیر
۱۴
سلام ،مسئولین محترم، خیابان نرجس واقع در بلوارشعبانیه یک سال از سکونت ساکنین خیابان نرجس ۲۷ گذشته ولی هنوز خط تلفن ندارند! روستاهای اطراف بیرجند خط تلفن ثابت دارند ولی یک خیابان در داخل شهر ندارد چه کسی باید پاسخگو باشد?!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*