نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: بازنشستگان تجربیات خود را به نسل‌های آینده انتقال دهند

 

عبادی نماینده ولی فقیه1

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی همه‌جانبه است که مسئولیت‌های مختلفی بر دوش دارد و نیروی مسلح خاری در چشم دشمنان اسلام است، گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح باید تجربیات خود را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیرویی همه منظوره است که کارهای مختلفی بر دوشش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: تشکیل نیروی انتظامی در طول تاریخ به زمان امام علی(ع) برمی‌گردد که برای نخستین بار به این منظور ۵ نفر را معین کردند و با آنها شرط گذاشتند تا وظایف را عملیاتی سازند.

وی بیان کرد: در حکومت اسلامی باید شرایط قیود هدفمند باشد و لزوم نیاز جامعه به نیروی انتظامی همیشه مشهود بوده است.

عباید تصریح کرد: بازنشستگان نیروی انتظامی باید خود را موظف بدانند که تجربیات خود را به نسل‌های جدید و آینده منتقل کنید و شما نیروها، ذخیره جامعه و انقلاب هستید که کوله باری از تجربه دارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروهای مسلح در هر جاهایی که هستند خار چشم دشمانان اسلام هستند و اگر امروز امنیت در کشور حاکم است به دلیل تلاش‌های شما و اتحاد ملت است  چرا که پیروزی در سایه وحدت است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*