رئیس کمیته عمران شهر تهران: چرا رئیس جمهور رئیس مدیریت بحران است؟/ دستگاه‌های اجرایی کلاه مدیریت بحران به سرشان گشاد است

 

خبرگزاری فارس: چرا رئیس جمهور رئیس مدیریت بحران است؟/ دستگاه‌های اجرایی کلاه مدیریت بحران به سرشان گشاد است

رئیس کمیته عمران شهر تهران گفت: با بارش نیم روز برف و باران شمال و جنوب استان قفل می‌شود. چه کسی در این باره پاسخگو است. دستگاه‌های اجرایی کلاه مدیریت بحران به سرشان گشاد است و حتی قادر نیستند کارهای خودشان را به درستی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری در ۳۲۶ جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات محمد باقر قالیباف شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو اظهار داشت: باید گزارشات مربوط به حادثه پلاسکو گرفته و جمع بندی شود و به دست مسئولان مربوطه قرار گیرد و باید از موازی کاری و اتلاف منابع جلوگیری شود

وی با اشاره به اینکه نباید از انجام اقدامات اساسی برای سه هزار ساختمان ناایمن غافل شد بیان داشت: معاونان شهرداری باید بررسی‌های لازم را انجام دهد و تجربیات لازم را درباره حادثه پلاسکو اخذ کنند.

شاکری بیان داشت: تجهیزات خریداری شده برای آتش‌نشانان تقلبی است. مسئول واردات کالاهای تقلبی و قاچاق چیست؟ مسئول ناظر پروژه و مسئول خرید و فروش چه کسی است؟

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: با بارش نیم روز باران و برف شمال و جنوب یک استان قفل شد چه کسی باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی گفت: مسولان پیش‌‌بینی وزش نسیم را کردند اما طوفان وزید. چه کسی در این باره مسئول است؟

شاکری یاداور شد: باید به شورا به مسائل کلان پرداخته شود. چرا که مردم از پاس‌کاری مسئولان دیگر خسته شده‌اند. مانند بازی پینگ پنگ توپ را در زمین یکدیگر می‌زنند.

وی بیان داشت: ناکارآمدی از سیستم است و چه کسی باید آن را ساماندهی کند. نباید احساسی تصمیم بگیریم.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور که نمی‌رسد جلسات بحران را برگزار کند چرا به عنوان رئیس انتخاب شده است؟

شاکری یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی کلاه مدیریت بحران به سرشان گشاد است و آنها حتی قادر نیستند کارهای خود را به درستی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*