دیو چو بیرون رود فرشته درآید

همزمان با سراسر میهن اسلامی روز گذشته جشن های سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب با برگزاری مراسم نمادین ورود امام راحل(ره) به کشور در میدان امام خمینی (ره) شهر بیرجند با حضور پرشور مردم و مسئولان استان آغاز شد، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل (ره) معجزه بودDSC_6352_resize، امروز ملت با ایمان و انقلابی ایران در آزمایش های بزرگ سربلند و پیروز هستند.آیت ا… سید علیرضا عبادی افزود: جریان هایی که برای بسیاری از افراد جدید است برای کسانی که با بیانات اهل بیت(ع) آشنا هستند چیز جدیدی نیست. وی اظهار کرد: پیامبر (ص) نوید آمدن ملت ایران برای برپایی اسلام ناب محمدی را دادند و مسیر این انقلاب در روایت های شیعه و سنی شهرت دارد.
وظیفه همگان حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور گفت: اینکه امروز برخی اصل دشمن را انکار می کنند یک توطئه است. سرهنگ علی قاسمی افزود: امروز وظیفه ما است که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را که هدیه الهی بوده است حفاظت و حراست کنیم.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با جهاد کبیر، بیان کرد: ملت ایران جهاد صغیر را در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نحو احسن انجام داده اند و اکنون زمان جهاد کبیر رسیده است.
زنگ انقلاب در مدارس خراسان جنوبی
 طنین انداز شد
همزمان با آغاز جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) زنگ انقلاب در ۲ هزار و ۴۰۰ آموزشگاه خراسان جنوبی طنین انداز شد. همچنین ‌مسئولان دستگاههای اجرایی با آیت ا… سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار داشتند.  افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی پرورش شتر و شرکت تعاونی چند منظوره بانوان هنرآفرین ثمین بیرجند به ترتیب در روستای شمس آباد و امیرآباد و افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در میدان اول مدرس بیرجند از برنامه های روز گذشته بود.
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بیرجند
گلزار شهدای گمنام بیرجند نیز به مناسبت دهه مبارک فجر غبارروبی و عطرافشانی شد. این مراسم با حضور مدیران کمیته کارگری ستاد دهه فجر شهرستان بیرجند برگزار شد.
رژه موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر
در شهر اسدیه برگزار شد
همچنین رژه موتوری استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره)به میهن اسلامی در ۱۲بهمن سال ۱۳۵۷، دیروز برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و ارزش های انقلاب اسلامی در شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان برگزار شد. در این رژه، موتور سواران بسیجی، سرنشینان خودروی نهادها، نیروی انتظامی، هنگ مرزی گزیک، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی حرکت خود را از ناحیه مقاومت بسیج آغاز کردند و با در دست داشتن پرچم ایران در شهر رژه رفتند و یاد امام خمینی(ره) را گرامی داشتند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: دهه فجر، دهه حماسه آفرینی و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. افزود: برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسزایی دارد.
گزارش خبرنگار ما حاکیست نظیر این مراسم ها در سایر شهرستان های استان نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*