اخبار شهرستانها

به همت شورای معلولان استان
جشن پیروزی انقلاب ویژه معلولان در بیرجند برگزار شد
جشن پیروزی انقلاب به همت شورای معلولان استان با حضور جمعی از معلولان و خانواده های آنها چهارشنبه شب در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از معلولین ضایعه نخاعی، جسمی _حرکتی، روشندلان و ناشنوایان به همراه خانواده های آنها در محل سالن ورزشی تختی بیرجند برگزار شد. در این مراسم گروههایی از معلولین، روشندلان و ناشنوایان به اجرای برنامه پرداختند.

 
فرماندار درمیان خبر داد:
افتتاح کارخانه سیمان باقران در سفر رئیس جمهور
فرماندار درمیان گفت: افتتاحیه های بسیار خوبی در دهه فجر داشته ایم و کارخانه سیمان باقران همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح می شود. محمد بشیر زاده افزود: یکی از طرح های مهمی که در سفر دکتر روحانی به خراسان جنوبی  افتتاح و به بهره بردای خواهد رسید ، کارخانه سیمان باقران است.

 
افتتاح پایگاه بسیج شهید فطرتی تأمین اجتماعی شعبه یک بیرجند
با حضور مدیر کل محترم تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی، رئیس سازمان بسیج کارمندان ادارات استان، جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات ، پایگاه بسیج شهیدفطرتی تأمین اجتماعی شعبه یک بیرجند افتتاح شد.

 
جاری شدن رواناب در روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان
کارشناس اداره کل هواشناسی استان نسبت جاری شدن رواناب در روزهای دوشنبه و سه شنبه در خراسان جنوبی هشدار داد. فاطمه زارعی افزود: با توجه به عبور امواج ناپایدار و مرطوب از لایه میانی جو استان در روزهای آینده برای استان افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 
افتتاح ساختمان اداری حفاظت محیط زیست درمیان
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید اداری  حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ،  فرماندار  و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 
جشنواره غذا، صنایع دستی و لباس محلی در خوسف برگزار شد
همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی دومین جشنواره غذا، صنایع دستی و لباس محلی خوسف با حضور پرشور بانوان شهرستان برگزار شد.  این جشنواره به میزبانی دبیرستان علامه امینی و با همت کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر شهرستان خوسف برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*