اخبار شهرستانها

استقرار هیات بازرسی در استانداری خراسان جنوبی
هیات بازرسی اداره کل بازرسی استان خراسان جنوبی ۲ تا ۲۵ بهمن ماه در طبقه اول ساختمان مرکزی استانداری خراسان جنوبی مستقر می باشد.
برگزاری اردوی آمادگی کارآموز فنی وحرفه ای قاینی برای شرکت در مسابقات جهانی
رئیس مرکز فنی و حرفه ای قاینات گفت: اردوی آمادگی« محسن زارعی» کارآموز رشته برق این مرکز برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیاد جهانی ابوظبی۲۰۱۷ در حال برگزاری است. محمد حسن مظلوم افزود: این کارآموز توانست در سال ۹۴ در مسابقات ملی مهارت شهرستانی و استانی مقام اول و در همین سال رتبه سوم کشوری را در تهران کسب کند و جزو ۶ نفر برتر رشته کنترل صنعتی در سطح کشور در سال های ۹۴و ۹۵ شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خبر داد:
پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آبرسانی روستای سیدان در خوسف
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوسف با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه آبرسانی روستای سیدان این شهرستان گفت: این پروژه با هدف آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی ۳۶ خانوار روستای سیدان آغاز شده است. حسین بهالگردی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستای سیدان از مردادماه امسال با تحویل زمین به شرکت آبان دژبرگ پیمانکار اجرایی این پروژه آغاز شده است. وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی سیدان با هدف آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی روستای سیدان که دارای جمعیت ۳۶ خانوار (۱۱۸ نفر) بوده آغاز شده است.
همزمان با دهه فجر
۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد درمیان تحویل می‌شود
مدیر کمیته امداد درمیان گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری ۶ واحد مسکونی در اسدیه، قهستان و دره‌چرم شهرستان درمیان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود. احمدبصیری‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی از مردمی‌ترین و فعال‌ترین کمیته‌های ستاد دهه فجر است که به طور زنجیروار با اکثر اقشار جامعه در ارتباط است.
افتتاح نمایشگاه پرتره دیجیتال در خراسان جنوبی
هنرمند دیجیتال خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه پرتره دیجیتال خراسان جنوبی از پنج تا ۱۱ بهمن‌ماه جاری در نگارخانه بهمن بیرجند دایر است. به گزارش فارس، وحید آهنی در افتتاحیه نمایشگاه آثار نقاشی پرتره دیجیتال خراسان جنوبی، اظهار داشت: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برای علاقه‌مندان باز است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*