اخبار شهرستانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان:
ضریب ایمنی در فرودگاه بین‌المللی بیرجند افزایش می‌یابد
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از اتمام پروژه‌های کانال میانی باند، فاز نخست استریپ‌سازی و جاده دسترسی VOR با هدف افزایش ایمنی در فرودگاه بیرجند خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها ضریب ایمنی در این فرودگاه افزایش می‌یابد. به گزارش تسنیم، هادی سلامی در بازدید از طرح‌های فرودگاه بیرجند اظهار داشت: مقوله ایمنی در صدر اقدامات در صنعت فرودگاهی قرار دارد که رعایت آن‌ها به افزایش استانداردها و اطمینان خاطر مردم می‌انجامد.
۹۸۵ نفر از زندانیان خراسان جنوبی  آموزش‌های
 فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: ۹۸۵ نفر از زندانیان استان خراسان جنوبی در ۹ ماهه گذشته در قالب ۴۷ دوره، آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند. حسین خوش آیند افزود: دوره های آموزش فنی و حرفه ای در بین زندانیان با هدف اشتغالزایی متناسب با نیازهای بازار کار در جهت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و توجه آنها به توانایی های ذاتی و ایجاد عزت نفس در بین این قشر اجرا شده است.
آرامگاه حکیم نزاری برای بازدید گردشگران باز شود
معاون فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه در سال گذشته برخی از اماکن تاریخی از جمله آرامگاه حکیم نزاری تعطیل بود، گفت: باید برنامه ریزی کنیم تا این اماکن در ایام نوروز و تابستان برای بازدید گردشگران باز باشند. به گزارش شبستان، حسنعلی فولادی اظهار داشت: صنعت گردشگری یک صنعت رو به رشد است و آینده ای درخشان دارد.
۲۵ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال
دبیر دومین جشنواره رسانه های دیجیتال در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استقبال جوانان از این جشنواره بسیار خوب بوده است، گفت: به دلیل استقبال زیاد و درخواست های مکرر تا ۲۵ بهمن ماه مهلت ثبت نام و ارسال آثار دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال استان تمدید شد. سعید کسرایی‌نیا اظهار داشت: با توجه به همزمانی بخشی از زمان ثبت نام جشنواره با امتحانات دی ماه و  درخواست های زیاد جوانان برای شرکت در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی و با توجه به مشورت شورای این جشنواره بر آن شدیم تا مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تمدید کنیم.
در حوزه صنعت گردشگری صورت می‌گیرد؛
تلاش برای شناخته شدن بیرجند به عنوان شهر برتر کشور
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیرجند گفت: چشم‌انداز آینده برای حوزه صنعت گردشگری شناخته شدن بیرجند به عنوان شهر برتر است. به گزارش فارس، حسن‌علی فولادی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر بیرجند با بیان اینکه در بحث صنعت گردشگری صنعتی رو به رشد با افقی بسیار درخشان قرار داریم، اظهار داشت: با توجه به امنیت نظام سیاسی که در کشور نسبت به کشورهای آسیای مرکزی و خاورمیانه وجود دارد باید بپذیریم که رشد تهاجمی در ۱۰ سال آینده را در کشور و استان شاهد هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*