گفته می شود

 

گفته می شود ستاره های فوتبال ایران، تیپ زدن و نشستن در رستوران شیک را به سروکله زدن به مشاغل حرفه ای و دشوار و البته پر از گردوخاکی چون کارخانه داری و تولید ترجیح می دهند و این روزها هر گوشه ای از تهران نام یکی از این ستاره ها روی تابلوهای بزرگ رستوران به جای بوتیک های لباس دردهه قبل دیده می شود. البته همین که این سرمایه ها از کشور خارج نشود، خودش جای شکر دارد، ولی رستوران داری اغلب فوتبالی ها بعد از مدت کوتاهی شکست خورده است.

 

 

گفته می شود رئیس دفتر اطلاعات ملی ایالات متحده اقدام به انتشار نسخه ای خارج شده از طبقه بندی سری از گزارش نهادهای اطلاعاتی در مورد مداخله روسیه در انتخابات ایالات متحده برای باراک اوباما کرد. گزارشی که این اقدام را یک نمونه با مستندات فراوان در خصوص تلاش پوتین برای اثر گذاری بر نتایج انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا میداند.

 

گفته می شود در حالی که از هفته گذشته، آتش بس سراسری در سوریه برقرار شده است،  روسیه خبر داد ه که روند کاهش شمار نیروهای نظامی خود در سوریه را آغاز کرده است. از سوی دیگر، رسانه های اسرائیلی با انتشار تصاویر ماهواره ای، از استقرار سامانه های موشکی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای در سوریه توسط روسیه خبر داده اند. این دو موضوع می تواند نشانه هایی از اهداف روسیه در سوریه باشد.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مدعی شده  تابعیت مضاعف جرم است و این افراد حق داشتن اموال غیر منقول را هم ندارند

وی با تأکید بر اینکه چه کسانی تابعیت مضاعف را پذیرفته اند واین حقوق در مورد آنها باید اعمال شود، اظهار داشت: وقتی که فرد نمی تواند اموال غیر منقول داشته باشد به طور مضاعف نمی تواند مسئولیت داشته و یا کارمند دولت باشد.
نقوی  حسینی با تأکید بر اینکه چون پذیرش تابعیت مضاعف یک عمل غیر قابل قبول در داخل کشورهاست، بیان داشت: بنابراین، این عمل یک عمل مجرمانه است و معمولا افراد پنهان کاری می کنند.
گته می شود محمود صادقی نماینده مجلس در جدید ترین یاداشت توییتری خود با بیان این که نابر اعلام دادستان دیوان محاسبات، دولت سابق ۱۰۵۰فقره محکومیت مالی وغیرمالی داشت است، گفته دربخش مالی ۱۳۰۰۰۰میلیاردریال وصول وبه خزانه واریزشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*