پیامک

جناب اقای رفسنجانی هروقت ازدولت قبل بد می گوید یاد صحبتهای اقای احمدی نژاد می افتم که       می گفت .فرزندان هاشمی و… چه کار میکننددراین مملکت.وهمچنین یاد انجام کارهای اداری فرزندشان دردانشگاه ازادشعبه انگلستان وبعدهم زندان  وجریان سکه های بهار ازادی.واقعاجای شهداخالی.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۴:۵۲:۰۱ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۱۵۳۶۲۳۱۳۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

موسى(ع) با قومش براى طلب باران مناجات کرد. خداوند فرمود: من دعاى تو و کسانى که با تو هستند اجابت نمى کنم. چون در میان شما سخن چین است. موسى(ع) پرسید:
خداوندا، آن شخص کیست؟
فرمود: مگر مى شود من شما را از سخن چینى منع کنم و خودم سخن چین باشم؟ پس بگو همه توبه کنند، تا من با باران آنها را سیراب کنم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۲:۱۱:۵۸ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۱۵۱۶۳۵۴۲۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
این ۲۰۰ کیلومتر تو همین استان احداث شده یا استان دیگه ما که ندیدیم هر چی گشتیم
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۳:۰۴ خوانده نشده خیر
۴ +۹۸۹۱۵۹۶۱۰۵۲۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
برنامه امتحانی دانش آموزان خیلی فشرده و غیر کارشناسی شده است
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۰۹:۵۰:۳۹ خوانده نشده خیر
۵ +۹۸۹۰۱۱۴۲۳۰۳۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام مسولان به داد کارکنان شهرداری …… برسید به خدا دیگه نان وغذا که جلوی بچمون بزاریمو نداریم چه برسه به قسط های عقب مانده وچک های برگشتی گر بمیرم یک درد میکشم گر نمیرم هزار درد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۰۹:۳۹:۲۴ خوانده نشده خیر
۶ +۹۸۹۱۵۲۶۳۱۶۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
حتمأ مردم عزیز دقت کرده اند که پس از هر افراطی نوبت تفریط فرا می رسد ۰ سیاسیون و دولتمردان ما که نزدیک ۳۵ سال از پیراهن های بدون یقه ( معروف به یقه شیخی ) استفاده می کردند و بعضی تا مرز خفگی پیش رفتند  امروز برادران روشنفکرشان به جبران آن محرومیت ها و به کوری چشم بد خواهان و دلواپسان پیراهنی می پو شند که نمی توان به آن یقه خرگوشی بلکه باید یقه بادبزن فیلی گفت۰ خوب  آنها که فکر روشن را با روشنفکری اشتباه می گیرند این ادا و اطوار ها  بعید هم نیست ۰
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۰۹:۱۵:۲۵ خوانده نشده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۹۶۱۴۲۷۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
امیدوارم مسولین از خواب غفلت بیداربشن و یکم بفکر ملت مظلومی باشند که زیر بار مشکلات اقتصادی فلج شدند
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۲۳:۴۵:۴۳ خوانده نشده خیر
۸ +۹۸۹۱۵۹۶۱۴۲۷۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام.معلوم نیست مسولین ما با چه منطقی برای افراد بازنشسته جوازکسب صادر میکنن درحالی که بیشتر کسبه حتی توان پرداخت اجاره مغازشونم ندارن.بنظر شما این ظلم مضاعف در حق کسبه جزء نیست!!!
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۲۳:۴۲:۳۴ خوانده نشده خیر
۹ +۹۸۹۱۵۳۰۹۱۶۲۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
متولیان سازمان امو رمالیاتی پاسخ دهند که با وجود رکود و رشد منفی اقتصادی درسال ۹۲به گفته خود مسوولان چگونه ۱۵تا۲۰درصد به مالیات های دریافتی در بیرجند افزوده میشود!!
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۲۱:۰۲:۴۹ خوانده نشده خیر
۱۰ +۹۸۹۱۵۱۶۳۲۱۰۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
یکی از دوستان در انتقاد از قوه قضاییه گفته بود که ۵۰میلیون ضرر کرده است چون دروغگویی بلد نبوده،، منم در یک مورد کلاهبرداری از من شخص متهم رو دادگاه ۳سال حبس محکوم کرد اما دادگاه تجدید نظر وی را تبرعه کرد حتی بدون یک ریال خسارت،،،
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۱۸:۰۶:۲۶ خوانده نشده خیر
۱۱ +۹۸۹۱۵۱۶۰۸۹۱۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام. مسئولین دلسوزی که برای دبستان شاهدپسران فلکه تمنای باران پل عابرپیاده نصب میکنندلطف کرده پیاده رو مقابل پل راهم آماده کنند تابچه هامجبورنشوند درطول خیابان سجاد و بلوارغدیرراه بروند..؟!!!!؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*