پیامک

قابل توجه استاندار محترم ،فرمانداران ،بخشداران گرامی
، واقعا تعدادی از دهیاران باعث تبعیض فراوان و جانبداری اقوام وخویشان در برخورداری از طرحهای دولتی می شوند که اصلا شایسته حکومت الهی نیست.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۵:۲۴:۱۴ خوانده نشده
۲
رشد ۸ درصدی و تورم تک رقمی و ۷۰۰ هزار شغل جدید را ما که نفهمیدیم ۰ هر کس واقعأ می فهمد برای مردم تشریح کند ۰ آخر شهر دانشگاهی با ۱۲۰۰۰ دانشجو و استاد نباید روزی ۲ خط تحلیل سیاسی قابل فهم  برای مردم کم سواد مثل ما داشته باشد که ما هم از فهمیدن  آمارهای رشد و توسعه لذت ببریم و دلمان خوش باشد ?
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۴:۰۹:۳۶ خوانده نشده خیر
۳
سلام ، مسئولین محترم اداره راه، جاده مختاران به دهک بقدری خراب شده و چاله دارد که اصلا تردد در آن مقدور نمیباشد. لطفأقبل از اینکه حادثه جبران ناپذیری اتفاق بیفتد اقدامی صورت گیرد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۰:۴۷:۴۰ خوانده نشده خیر
۴
با سلام
تورو خدا سرعت گیر های جاده بیرجند قاین سه راهی سرایان ۳۴ عدد هست.
واقعا کارشناسی هست چرا پیگیری نمی کنید باعث آبرو ریزی هست.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۰:۳۸:۰۴ خوانده نشده خیر
۵
وضعیت شهر بیرجند در برخی حوزه ها از قبل از تقسیم استان بدترشده است وضعیت اشتغال، معضلات اجتماعی، افزایش ترافیک و قیمت مسکن و دیگر مایحتاج مردم، بلاتکلیفی برخی ادارات، اشغال ادارات شهرستان توسط ادارات کل و فرمانداری از سوی استانداری و ….. از جمله این مشکلات است. 
۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۳:۴۷:۳۳ خوانده شده خیر
۶
اداراتی مانند تامین اجتماعی، مالیات، شهرداریها و دیگر ادارتی که مردم اطلاع چندانی از قوانین آنها ندارد در خصوص  آموزش شهروندان و مراجعین برنامه ریزی کنند بسیاری از عوامل نارضایتی مردم از تامین اجتماعی و دارایی بی اطلاعی مردم نسیت به قوانین است 
اگر دولت نمی توانند اقلیم منطقه را عوض کنند و مشکلات خشکسالی را برطرف نمایید امکان سرمایه گذاری در حوزهای دیگر را که وجود دارد احداث راه آهن، دوبانده کردن جاده ها احداث واحدهای تولیدی بزرگ برای حفظ جمعیت ضروریست قبل از اینکه منطقه مرزی شرق کشور خالی از سکنه شود دولت مردان فکری اساسی بکنند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*