مدیر عامل کارخانه: روند پرداخت تسهیلات سیمان باقران کند است

امروز خراسان جنوبی –حمیدی
مدیر عامل کارخانه سیمان باقران از روند کند پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی برای تامین سرمایه درگردش این مجموعه صنعتی انتقاد کرد .موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار ما با توجه به نزدیک شدن به ایام ا… دهه فجر و قول مساعد مسئولان برای بهره برداری ازاین پروژه مهم صنعتی در استان گفت: با وجود قول های مساعد زیادی که توسط مسئولان برای پیگیری روند پرداخت تسهیلات به این مجموعه داده شده و به رغم پیگیری های صورت گرفته هنوز تسهیلات ۲۰ میلیاردی سیمان باقران به پول تبدیل نشده است.
وی افزود: پرونده مورد نیاز برای دریافت تسهیلات در بانک بطور کامل تهیه شده و با وجود اینکه به شعبه ارسال شده هنوز از تسهیلات خبری نیست و بانک تاریخی را هم مشخص نکرده است .
وی ادامه داد: یک نفر از مجموعه سیمان باقران دربانک کشاورزی مستقر شده تا روزانه پیگیر دریافت این تسهیلات باشد .
مدیر عامل کارخانه سیمان باقران اذعان داشت: به رغم تصویب این تسهیلات در کارگروه ملی مجموعه بانک مورد نظر نیز باید توجیه پذیری طرح را تایید کنند و اعلام کرده اند در حال تقسیط پرداخت ارزی هستند که زمان بر خواهد بود . موسوی تصریح کرد: پیش نیاز راه اندازی کارخانه دریافت این تسهیلات برای تهیه مواد اولیه یا تامین سوخت و سایر نیازها است و ما آمادگی راه اندازی کارخانه را تا دهه فجر داریم  بشرط اینکه این قدم آخر هم برداشته شود .
لازم به ذکر است که مدیریت کارخانه سیمان باقران از اردیبهشت ماه سال ۹۴ بدنبال دریافت تسهیلات ۲۰ میلیاردی برای راه اندازی نهایی این مجموعه بزرگ صنعتی در استان بوده و به رغم پیگیری های استاندار و قول مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تحقق این تسهیلات هم چنان این مجموعه در انتظار دریافت تسهیلات از بانک به سر می برد. شایان ذکر است که سیمان باقران بنا به قول مسئولان قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسد و باید دید در این بازه زمانی کوتاه آیا قفل این تسهیلات بازخواهد شد یا نه ؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*