شایسته سالاری و مشارکت نیروها اولویت ورزش استان

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در اولین سفر کاری خود از شهرستان فردوس بازدید کرد. دیدار با امام جمعه این شهرستان، بازدید از اماکن ورزشی، گفتگو با کارکنان اداره ورزش و جوانان، دیدار با کارکنان شمش منیزیم فردوس وحضور در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی ماه از جمله برنامه های محوری سفر یک روزه مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر محمد اسماعیل افضل پور در دیدار با امام جمعه شهرستان فردوس ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه به جایگاه ورزش در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: تبلیغ فعالیت بدنی توسط ائمه جمعه از  تریبون نماز نقش بسزایی در توسعه و گسترش فرهنگ ورزش و همگانی کردن آن در بین آحاد مردم دارد. در ادامه این نشست حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهرستان فردوس تحرک و ورزش منظم را از نیازهای اساسی جامعه  دانست و  از  عملکرد خوب و افتخارات اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس تقدیر کرد.
شایسته سالاری و مشارکت نیروها       
دکتر افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی همچنین در نشست با کارکنان اداره ورزش و جوانان فردوس به استفاده صحیح از توانمندی کارکنان، شایسته سالاری و مشارکت نیروها در تصمیم گیری ها و تفویض اختیار اشاره کرد و گفت: برای عبور از مشکلات، پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه واقعی مان بیش از هر زمان دیگری باید تلاش کنیم. وی  پاسخ گویی صریح و شفاف، تکریم ارباب رجوع، صیانت از اموال بیت المال، افزایش دوستی و رفاقت در محیط کار را از جمله وظایف کارکنان ورزش و جوانان استان برشمرد و گفت: امید است که با ایجاد فضای با نشاط برای خدمت رسانی مطلوب و بی منت به مردم بتوانیم گام های م‍ؤثری برای ورزش و جوانان این مرزو بوم برداریم. افضل پور در ادامه سفرش به فردوس در جمع  عوامل موسسه فرهنگی ورزشی شمش منیزیم فردوس گفت: با تمام وجود از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین ورزش یار که برای شناساندن توانمندی این مرز و بوم تلاش می کنند حمایت می کنیم. وی با اشاره به اینکه حضور تیم منیزیم در لیگ برتر و کسب پیروزی ها و موفقیت های این تیم باعث سربلندی و افتخار این منطقه است و افزایش روحیه شور و نشاط مردم را به همراه دارد خواستار حضور و حمایت موسسه فرهنگی ورزشی منیزیم  در میادین ورزشی و کسب عناوین قهرمانی این تیم در لیگ برتر و حضور در مسابقات آسیایی، در رقابت های ورزشی شد.
حمایت از رشته های انفرادی و قهرمانی
در ادامه این جلسه مهندس کافی مدیر عامل کارخانه منیزیم فردوس با بیان اینکه هدف ما استفاده از نیروهای غیر بومی و مطرح در ترکیب تیم است، تصریح کرد: شناساندن نام فردوس و خراسان جنوبی در داخل و خارج از کشور از جمله برنامه های فرهنگی این موسسه است.
وی همچنین به کار زیر بنایی و اصولی در قهرمانی رشته هندبال  در آینده نزدیک با استفاده از ظرفیت و توان نیروهای بومی اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود استعدادهای نهفته این منطقه در ورزش های انفرادی بخصوص رشته های رزمی با حمایت این بخش می توانیم خیزی موفقیت آمیز به سمت قهرمانی کشور، آسیا و حتی باشگاه های جهان داشته باشیم. در ادامه مهران پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس به حضور مستمر در صحنه های ورزشی  تاکید کرد و گفت: شهرستان فردوس کارنامه درخشانی  در رشته های انفرادی، رقابت های کشوری، آسیایی و بین المللی دارد که اگر از حمایت های مالی برخوردار شود قهرمانی در میادین ملی و بین المللی دور از انتظار نیست.  گفتنی است  مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سفر یک روزه خود ضمن حضور در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه  از سالن های ورزشی شهید درخشان، پروژه در حال تعمیر و آماده سازی مرکز آموزش و چمن های فوتبال این مجموعه، پروژه ناتمام سالن ۲۰۰۰ متری و سالن های ورزشی گلستان،بوستان و مجموعه ورزشی انقلاب بازدید و بازی دو تیم فوتسال عماد نظام فردوس و پرشین پارس رضوی در سالن ورزشی لاله های سرخ شهرستان فردوس را تماشا کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*