اخبار ورزشی

شکست تیم مصطفی خمینی در فوتبال جام حذفی طبس
تیم مصطفی خمینی طبس در رقابت های فوتبال جام حذفی طبس مغلوب تیم خانه کارگر شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، ‌در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی فوتبال جام شهدای مدافع حرم شهرستان طبس دیدار تیم های خانه کارگر طبس در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بریک تیم مصطفی خمینی را شکست داد.گفتنی است تیم فوتبال شاهین نوین و خانه کارگر در فینال این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.
برگزاری بازی های بومی محلی در قاین
بازیهای بومی محلی شهرستان قاین برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات بازی های بومی محلی شهرستان قاین در بخش آقایان و بانوان با حضور ۴ تیم از اسفشاد، نوغاب حاجی آباد و آرین شهر در رشته های هفت سنگ و دال پلان در سالن عفاف قاین برگزار شد.  در پایان این رقابت ها تیم هفت سنگ نوغاب حاجی آباد، اسفشاد و آرین شهر در بخش بانوان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش دال پلان مهسا سروری نیا، زینب دروگر از آرین شهر و ملیحه زارع پور و زهره گروسی از اسفشاد مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. گفتنی است در بخش آقایان نیز تیم های هفت سنگ و دال پلان  روستای اسفشاد مقام اول را کسب کرد. شایان ذکر است مسابقات استانی بازیهای بومی ومحلی در بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزارخواهد شد.
همایش دوچرخه سواری بصیرت در بشرویه برگزار شد
همایش دوچرخه سواری بصیرت در بشرویه برگزار شد.به گزار ش امروز خراسان جنوبی، همایش دوچرخه سواری جام بصیرت یادبود شهدای غواص و ورزشکار۹ دی ماه با حضورپیشکسوتان، نوجوانان و جوانان ازمحل پایگاه حضرت رسول (ص) تامزارشهدای گمنام شهرستان بشرویه برگزار شد.  در پایان به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

تیم بزرگسالان و فردوس صدرنشین جدول لیگ والیبال استان
در هفته پنجم دور رفت لیگ والیبال خراسان جنوبی تیم های بزرگسالان و فردوس در صدر این رقابت ها قرار دارد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفته پنجم رقابت های دور رفت لیگ والیبال استان با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد. در منطقه یک این رقابت ها تیم های بزرگسالان بیرجند، معصوم آباد خوسف و نوجوانان بیرجند بر حریفان خود غلبه کردند و در منطقه در این رقابت ها تیم های قاین با نتیجه ۳ برصفر از سد سرایان گذشت و طبس با نتیجه ۳ بر ۲ بشرویه را شکست داد.گفتنی است  در منطقه یک  این رقابت ها تیم بزرگسالان بیرجند با کسب ۱۵ امتیاز در صدر و تیم سربیشه با ۱۲ امتیاز در رده دوم، و در منطقه دو تیم های فردوس با ۱۲ و قاین با ۹ امتیاز در رده اول و دوم این رقابت ها قرار دارند.
تیم فرهنگیان قهرمان مسابقات والیبال بانوان نهبندان شد
تیم فرهنگیان ، مقام قهرمانی مسابقات بانوان جام وحدت نهبندان را کسب کرد . به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات والیبال بانوان جام وحدت شهرستان نهبندان به میزبانی هیات ورزش های روستایی و عشایری با حضور ۴ تیم و به مدت ١ هفته در سالن امامت نهبندان برگزار شد.در این رقابت ها  تیم والیبال بانوان « فرهنگیان» مقام اول و تیم های «هلال احمر» و «عشایری»   به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند .
 افتتاح خانه ورزش شهر حاجی آباد زیرکوه
اولین خانه ورزش شهرک بمرود شهر حاجی آباد دهه فجر افتتاح می شود. رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار امروز خراسان جنوبی گفت: جهت توسعه و همگانی کردن ورزش در شهرک بمرود اولین خانه ورزش در دهه فجر افتتاح می شود. صادقی بمرود افزود:  میز پینگ پنگ،دارت،شطرنج،میز فوتبال دستی و تاتامی جهت توسعه ورزش های رزمی از جمله تجهیزات ورزشی این خانه ورزش است.
برگزاری جشنواره زمستانی شطرنج برق آسا در بیرجند
جشنواره زمستانی شطرنج برق آسا در بیرجند برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، جشنواره زمستانی شطرنج برق آسا با حضور ۲۸ بازیکن در محل تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. در پایان پس از ۷ دور رقابت به روش سوئیسی مجتبی قلاسی مود، غلامرضا محمدی و مصطفی شاه محمدی نفرات اول تا سوم شدند و نرجس نورمحمدی در بالاترین جدول خانم ها قرار گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*