گفته می شود

گفته می شود آیت‌الله موحدی کرمانی با انتقاد از رویه دولت در پیگیری موضوع فیش‌های حقوقی نامتعارف اظهار کرد: مسئولان مدام درباره اختصاص ۴۰ هزار تومان یارانه به مردم جلسه برقرار می‌کنند که از تعداد یارانه بگیرها بکاهند اما درباره موضوع حقوق نجومی جلسه‌ای برگزار نمی‌شود. لابد آن برداشت‌های نجومی اشکالی ندارد و فقط اختصاص ۴۰ هزار تومان به مردم سخت است. بهتر است مسئولان در کارهایشان دقت بیشتری داشته باشند.

گفته می شود ابوترابی، عضو کمیسیون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به زمان افتتاح حساب‌های قوه قضائیه گفته این موضوع باز می گردد به ۲۰ سال قبل. زمانی که آیت الله یزدی ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتنند. در آن زمان حساب هایی در قوه قضائیه وجود داشت که برای امور مربوط به تودیع بانکی در قوه قضائیه به کار گرفته می شد. مشکلی که در آن زمان وجود داشت این بود که علی رغم اینکه در این حساب ها پول بسیار زیادی در گردش بود، اما بانک ها قانونا سودی بابت این حساب ها به قوه قضائیه نمی دادند. از طرفی در آن زمان و همچنین در حال حاضر قوه قضائیه از مشکلات مالی و کمبود امکانات و نیرو بسیار رنج می برد. این شد که ایت الله یزدی، رئیس وقت قوه قضائیه در نامه ای به مقام معظم رهبری، ضمن مطرح نمودن مشکلات مالی این قوه، از ایشان تقاضا نمودند که نسبت به پرداخت سود برای حساب های مربوطه، اجازه لازم را صادر نمایند. ایشان نیز در پاسخ به نامه ایت الله یزدی، با پرداخت سود این حساب ها به دستگاه قضا موافقت می نمایند. ابوترابی در ادامه گفت: در واقع سود تعلق گرفته به حساب قوه قضائیه جزء اموال بلاصاحب محسوب می گردید که با اذن ولی فقیه، پرداخت آن به قوه قضائیه ممکن گردید. اما به جهت اطمینان بیشتر و رعایت سلسله مراتب قانونی، موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار نیز میرسد.

گفته می شود صادق خرازی،عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفته ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می‌کند؛ برای همین هم به نظر می‌رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری، انتخابات پیچیده‌ای باشد.او در مورد وضعیت حمایت از روحانی میان گروه‌های اصولگرا عنوان کرد: در مورد حمایت از روحانی اصولگرایان چند دسته هستند؛ برخی از آن‌ها قطعا برای انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای روحانی روی خواهند آورد؛ مثل طیف روحانیت مبارز و بخشی از موتلفه که چاره و گزینه دیگری جز انتخاب آقای روحانی ندارند.

 

گفته می شود جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه و تدوین طرحی سه فورتیی برای ازسرگیری تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان هستند.قرار است این طرح در قالب یک ماده واحده و ۵ تبصره تدوین شده و هدف از تدوین آن مقابله با مصوبه سنای آمریکا می‌باشد.نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لزوم واکنش جدی به مصوبه سنای آمریکا تأکید داشته و این طرح را در راستای مقابله با این اقدام آمریکایی‌ها توصیف کردند

 

گفته می شود حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به روند وحدت در بین اصولگرایان، اظهارداشته تلاش خوبی برای «وحدت» در حال انجام است، اما کار مشکل است. به نوشته تسنیم؛ وی افزود: یکی از مشکلاتی که داریم و کشورهای دیگر ندارند این است که مردم ما بسیار زیاد احساس وظیفه شرعی می‌کنند! هیچ کس احساس وظیفه شرعی نمی‌کند که دست یک پیرمرد را بگیرد و به آن طرف خیابان ببرد، ولی برای نماینده شدن و رئیس جمهور شدن بسیاری احساس وظیفه شرعی می‌کنند و اگر یک نفر واقعا احساس وظیفه شرعی کند دیگر نمی‌توان با حرف و نصیحت کاری از پیش برد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*