گفته می شود

گفته می شود یکی از روزنامه های کشور در گزارشی با تیتر «باخت هزاران میلیاردی جوانان به قمارخانه‌های آنلاین» با اشاره به اینکه پوکر با انفعال مسئولان قربانی می‌گیرد نوشته «اینجا قمارخانه‌های ایران است! اینجا برنامه‌ریزی حساب شده‌ای برای اعتیاد و کلاهبرداری اینترنتی و حتی خروج ارز از کشورمان وجود دارد. قربانیان قمارخانه آنلاین پوکر در غیاب نظارت و اقدامات جدی، روزانه دهها و صدها میلیارد تومان به گردانندگان سایت‌ها، ‌کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی این بازی‌ها می‌بازند، اما مسئولان شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و پلیس فتا همچنان هیچ برنامه‌ای برای مقابله با چنین تهدیدهایی ندارند.

یک شبه راه صد‌ساله را طی کردن و به‌دست آوردن پول زیاد بدون زحمت، آن‌هم بی‌توجه به حلال و حرام بودنش نتیجه‌اش می‌شود که افراد زیادی در دام قمار خانه آنلاینی به نام پوکر بیفتند.

۶ میلیون نفر کاربران ایرانی بازی «کلش آف کلنز» در سال گذشته، ۱۳۲ میلیارد تومان برای این بازی خرج کرده‌اند که به طور متوسط هر فرد رقمی معادل ۷۵ هزار تومان برای این بازی جذاب هزینه کرده است.
به گزارش فارس، «کلش آف کلنز» بازی رایج و محبوب این روزهای جهان و جامعۀ ایران، موضوع بررسی علمیِ مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرِک) بنیاد ملی
بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته است. یک بازی با «هیجان و نوآوری» بالا در سبک «استراتژی» و با زمینۀ کنش متقابل در بستری از جنگ و دفاع، ساخته شرکت فنلالندیِ «سوپرسل» که بخشی از جوانان و به‌خصوص دانش‌آموزان ایرانی را سخت به خود مشغول کرده است.

گفته می شود محمدرضا خاتمی در مورد ممنوع‌التصویری رییس دولت اصلاحات و نظر خاتمی در این مورد گفته در مورد ممنوع‌التصویری، آقای خاتمی اصلا ناراحت نیست که این اتفاق افتاده است. ایشان نسبت به این مساله که عکسش در جایی باشد یا نه خیلی حساسیت ندارد. اتفاقا این مساله باعث شده محبوبیت آقای خاتمی بیشتر هم شود. با همه این‌ها مساله ممنوع‌التصویری نه تنها مبنای قانون ندارد، بلکه خلاف صریح قانون اساسی است و متاسفانه کسی به آن رسیدگی نمی‌کند. ولی به لحاظ شخصی آقای خاتمی مشکل و دلخوری از این بابت ندارد.

 


نخستین اظهارنظر رسمی پلیس درباره پرونده مرگ خانواده پزشک معروف تبریزی

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا با تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل همسر و مادر همسر پزشک تبریزی که در هفته‌های اخیر جنجال‌های بسیاری را به دنبال داشته است، اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و با توجه به نوع وقوع قتل و تناقضات موجود در اظهارات پزشک تبریزی، این فرد در حال حاضر اصلی‌ترین مظنون است.وی با بیان اینکه پلیس تمام جوانب وقوع این قتل‌ها را بررسی می‌کند، گفت: گرچه پزشک تبریزی تا این لحظه به قتل اعتراف نکرده ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده هیچ مظنون دیگری وجود ندارد.رئیس پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که این پزشک تبریزی علاقه شدید و غیر معمولی به شهرت داشته و برخی از اقدامات قبلی وی نیز با انگیزه شهرت انجام شده است.

گفته می شود کواکبیان گفته حقوق های نامتعارف ظلم و خندیدن به مردم است.من اخیراً یک جایی گفتم که به رئیس محترم مجلس گفته بودم که دستگاه نظارتی خواب بودند ولی ایشان توجیه می‌کردند که نه مشغول فعالیت و کار بودند. بعد از این که گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مجلس قرائت شد، گزارش دیوان محاسبات هم قرائت شد، لذا من گفتم من اشتباه کردم و اینها خواب نبودند بلکه کاملاً بیهوش بودند.

گزارش ۱۵ مفسد اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان به رئیس مجلس

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس اعلام کرد نامه ۱۵ نفر به عنوان عضو اصلی و متخلف صندوق ذخیره فرهنگیان را خطاب به ریاست مجلس نوشته است.

 


ترامپ باغ همسر اوباما را برمی‌چیند!

بر اساس سنتی دیرینه برای رئیس جمهور جدید امریکا، در کاخ سفید غذاهای سنتی این کشور آماده می‌شود اما دونالد ترامپ در نظر دارد تا غذاهای مورد علاقه خود همانند مرغ سوخاری، همبرگر و سیب زمینی را به همراه مشروبات الکی ساخت کارخانجات ترامپ جایگزین منوی معمول نماید. با این حال شرکت مشهور استیک سازی رئیس جمهور جدید امریکا با نام «ترامپ استیک» در سال ۲۰۱۴ میلادی تعطیل شد و او احتمالا از جای دیگری گوشت مورد نیاز همبرگرهای کاخ سفید را تامین خواهد کرد. همچنین از دیگر اقدامات او برچیدن باغی از میوه‌ها و سبزیجات تازه است که در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط میشل اوباما در کاخ سفید ساخته شد. ترامپ اعلام کرده که علاقه‌ای به این باغ ندارد و در نظر دارد به جای آن یک زمین گلف احداث کند.

گفته می شود به نوشته تارنمای آمریکا آنلاین (AOL)، از فردای اعلام نتایج، آمریکائیهای خشمگین به شبکه های اجتماعی هجوم برده اند. یکی از این کاربران ناراضی در صفحه توییتر خود نوشت: ‘کسی می تواند ترامپ را کشته و این خطای بزرگ را اصلاح کند؟ ‘برخی دیگر با تمسخر چنین کاربرانی به این نکته اشاره می کنند که اگر کسی ترامپ را بکشد، پنس که به اعتقاد بسیاری افراطی تر است جانشین او خواهد شد. سرویس مخفی که وظیفه محافظت از جان مقام های عالیرتبه را بر عهده دارد پیشتر تحقیقاتی در زمینه چنین تهدیدهایی انجام داده بود. در سال ۲۰۰۰ ‘میز تهدیدهای اینترنتی’ در این نهاد امنیتی تاسیس شد و وظیفه آن رسیدگی به چنین پرونده هایی است. این واحد و حیطه وظایف آن در سال ۲۰۰۹ و پس از تحلیف باراک اوباما گسترش یافت. احساسات ضد ترامپ در توییتر، در خیابانهای اقصی نقاط آمریکا نیز نمود دارد. یکی از لس آنجلسی های معترض به سی ان ان گفت که آماده جنگ داخلی است. وی افزود: ‘هر دو طرف تلفات خواهند داد چون مردم باید کشته شوند تا این جهان تغییر کند.

گفته می شود همزمان با ساعات پایانی کار نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مال باختگان پرونده پدیده شاندیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی نظیر «بعد دو سال در به دری وعده سر خرمن» این نمایشگاه را تریبونی برای احقاق حق خود دانستند. آنها همچنین از دستگاه قضایی خواستند تا نسبت به تسریع رسیدگی به این پرونده اهتمام ورزند.

 

 

 

قطعا روحانی رییس جمهور می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر این‌که روحانی قطعا باید در انتخابات ۱۳۹۶ کاندیدا شود، اظهار کرد: روحانی قطعا رییس جمهور می‌شود.مصطفی تاج‌زاده در تحلیل وضعیت اصلاح‌طلبان اظهار کرد: وضعیت را در مجموع خوب می‌بینم، اما معتقدم می‌توانیم بهتر از این هم باشیم، بنابراین باید بیشتر تلاش کنیم .وی تاکید کرد: اگر ما بیشتر تلاش کنیم رقبای ما نیز تلاش بیشتری می‌کنند و تلاش هر دو به نفع مردم است.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره‌ی احتمال رای‌آوری حسن روحانی در انتخابات پیش‌رو، با تاکید بر این‌که روحانی قطعا باید در انتخابات ۹۶ حضور پیدا کند، اظهار کرد: روحانی قطعا رییس جمهور می‌شود

 

 

 

تشبیه حمید بقایی از پیروزی دونالد ترامپ

معاون رییس‌جمهور سابق در کانال تلگرامی‌اش به انتخاب ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داده است.حمید بقایی در این مطلب نوشته است؛دونالد ترامپ ناشناسی بزرگ به‌شمار می‌رود. او مصداق بارز استیلای شهرستان بر کلان‌شهر است، مصداق پیروزی روستا بر شهر. ترامپ در زمینه سیاست داخلی به نخبگان سیاسی تعلق ندارد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*