سونامی محرومیت فیفا باعث تغییر ترکیب عنابی ها شد چهاربازیکن قطر محروم از بازی برگشت با ایران


فوساتی، سرمربی قطر پس از محرومیت ۴ بازیکن خود به خاطر اتفاقات بازی عنابی با ایران مجبور شد تا بازیکنان جدید را دعوت کند.
به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی فوتبال پس از آنکه ۴ بازیکن کلیدی قطری‌ها را به خاطر اتفاقات دیدار قطر با ایران در ورزشگاه آزادی محروم کرد، فوساتی، سرمربی قطر مجبور شد برای دیدار با چین بازیکنان جدیدی را دعوت کرد.همچنین این بازیکنان در نخستین بازی برگشت که در دوحه مقابل ایران خواهد بود هم حضور ندارند
احمد یاسر، خالد مفتاح، مشعل عبدالله و عبدالکریم حسن چهار بازیکنی هستند که از تیم ملی قطر بابت جنجال های دیدار مقابل تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی در استادیوم آزادی با محرومیت مواجه شده اند.
 احمد یاسر، خالد مفتاح و مشعل عبدالله هر کدام با دو جلسه محرومیت از همراهی این تیم و همچنین ۷۵۰۰ یورو جریمه مالی مواجه شدند و عبدالکریم حسن نیز با محرومیت رسمی سه جلسه ای و جریمه نقدی ۱۵هزار یورویی مواجه شد تا قطری ها برای دیدار آتی خود مقابل چین با مشکل بزرگی مواجه شوند.
سالم الهاجری بازیکن جوان السد و فهد شنیل بازیکن باشگاه اوبیل بلژیک دو بازیکن جدیدی هستند که فوساتی به تیم ملی دعوت کرده. ضمن اینکه قرار دو بازیکن دیگر را نیز به تیم ملی فرا خواهد خواند.
فیفا روز گذشته احمد یاسر، خالد مفتاح، مشعل عبدالله دو بازی  و عبدالکریم حسن ۳ بازی را محروم کرد. قطر در دیداری تدارکاتی پنجشنبه(۲۰ آبان) در دوحه میزبان تیم ملی روسیه است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*