تصمیم جنجالی

امام جمعه طبس: اینکه به صورت پیامکی به مسوولی اعلام شود که از این لحظه مسوولیت ندارید بر خلاف اخلاق اسلامی و روش در همه حکومت‌ها خصوصا حکومت اسلامی است.

امام جمعه فردوس: با وجود سفارش وزیر کشور مبنی بر رعایت اعتدال، استاندار جدید بدون بررسی، برخی از فرمانداران را با یک پیامک عزل کرد که این موضوع با سیاست‌های دولت و با وضعیت مردم استان سازگاری ندارد. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی با خطاب کردن این‌گونه انتصابات به “ناشی‌گری”، گلایه شدید خود را نشان داده است.

امام جمعه بشرویه:انتصابات کنونی به نام اعتدال و به کام اصلاحات است ،نمایندگان نگذارند استاندار هر کار دلش می‌خواهد انجام دهد. لازمه این گونه عزل و نصب‌ها این بود که با نماینده مردم، ائمه جمعه و دیگر مسوولان هماهنگی صورت می گرفت و باید به این افراد گفت که اصل همدلی و همزبانی به کجا رفته است؟

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه بیرجند: به استاندار جدید توصیه میکنم که اقدامی نکنند که در آینده پشیمانی به دنبال داشته باشد،اگر اقدامات استاندار ادامه پیدا کند مسائل مطرح شده در نشست عناصر رادیکال در دانشگاه آزاد قاین را برای بسیجیان اطلاع رسانی خواهیم کرد..سردار غیاثی در مراسم معارفه فرمانده سپاه طبس هم گفت : هفته آینده و در جمع چند هزار نفری مردم و بسیجیان بیرجند مطالبی را مستند به اقدامات برخی جریانات و تاثیرگذاری آنها بر افراد مشخص و تصمیمات استانی خواهم گفت .

s1

فلاحنی، نماینده مردم قاین و زیرکوه :سیاسی شدن انتصابات برای استان خطرناک است ،افرادی پیگیر تغییرات هستند که به دنبال تغییر استاندار بودند. استاندار باید پاسخگو باشد که آیا افراد عزل شده افراد ضعیفی بوده‌اند و یا افرادی که تازه بر سر کارآمده‌اند افراد قوی و نیروهای کارآمدتری هستند یا نه؟ وی همچینین گفته است : هنوز دیر نشده و استاندار می‌تواند خود را از نظرات نمایندگان محروم نکند چرا که این اقدامات به خیر و صلاح دولت نیست.

   امیر حسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان : این این تغییرات ابراز بی‌اطلاعی کرده است و از بی‌توجهی به نظرهای نمایندگان اصولگرای استان انتقاد کرده است.

   محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند :که مردم نمی‌پذیرند به مجمع نمایندگان استان بی‌احترامی شود و خبر تغییر مدیران را از کوچه و بازار بشنوند.

افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه: بر اساس صحبت‎های انجام شده با استاندار قول دادند که تعیین فرمانداران با نظر نمایندگان محقق شود اما بازهم در این مورد خلف وعده شد.البته در تماس‌های صورت گرفته با استاندار، وی هدف خود از انتصابات جدید را کار مضاعف عنوان کرد ماهم امیدواریم هدف سیاسی خاصی پشت پرده این انتصابات نباشد.

فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه :سیاسی شدن انتصابات برای استان خطرناک است ،افرادی پیگیر تغییرات هستند که به دنبال تغییر استاندار بودند. استاندار باید پاسخگو باشد که آیا افراد عزل شده افراد ضعیفی بوده‌اند و یا افرادی که تازه بر سر کارآمده‌اند افراد قوی و نیروهای کارآمدتری هستند یا نه؟ وی همچینین گفته است : هنوز دیر نشده و استاندار می‌تواند خود را از نظرات نمایندگان محروم نکند چرا که این اقدامات به خیر و صلاح دولت نیست.

امیر حسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان : این این تغییرات ابراز بی‌اطلاعی کرده است و از بی‌توجهی به نظرهای نمایندگان اصولگرای استان انتقاد کرده است. وی در آخرین اظهار نظر در این زمینه گفته است: کارگران افغانی را هم مانند فرمانداران خراسان جنوبی برکنار نمی کنند.

محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند: مردم نمی‌پذیرند به مجمع نمایندگان استان بی‌احترامی شود و خبر تغییر مدیران را از کوچه و بازار بشنوند.

افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه: بر اساس صحبت‎های انجام شده با استاندار قول دادند که تعیین فرمانداران با نظر نمایندگان محقق شود اما بازهم در این مورد خلف وعده شد.البته در تماس‌های صورت گرفته با استاندار، وی هدف خود از انتصابات جدید را کار مضاعف عنوان کرد ماهم امیدواریم هدف سیاسی خاصی پشت پرده این انتصابات نباشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*