تازه‌ترین اخبار از گلکسی نوت ۷ دو روز قبل از رونمایی

ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای تبلیغاتی حکایت از فروش گلکسی نوت ۷ در تایوان از روز ۵ آگوست، سه روز پس از رونمایی رسمی در نیویورک دارد. در ضمن گفته می‌شود این فبلت محافظ گوریلا گلس ۵ دارد.

 به گزارش خبرآنلاین، در این ویدئو و ویدئوی دیگر ۳۰ ثانیه‌ای، ثابت می‌شود که فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ مجهز به استاندارد IP68 بوده و ضد آب و ضد غبار است.

گفته می‌شود محافظ گوریلا گلس ۵ روی این فبلت برای اولین بار نصب‌شده و اینترفیس و رابط جدید کاربری شکل و شمایل ظاهری متفاوتی را به نوت ۷ داده است.(گوریلا گلس ۵ تا ارتفاع ۱٫۶ متری جواب می‌دهد)

نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و با فناوری Super AMOLED ساخته‌شده و با اسکنر iris امنیت بالایی به گوشی می‌دهد و کاربر قادر به ضبط ویدئویی ۴K است.

ابعاد گوشی ۱۵۳٫۵ در ۷۳٫۹ در ۷٫۹ میلی‌متر تعریف‌شده و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ساخته‌شده که با ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم/حافظه موقت قدرت خوبی به گوشی می‌دهد.

اما نوت ۷ دو مدل پردازنده دارد: یکی اسنپ دراگون ۸۲۳ (برخی می‌گویند اسنپ دراگون ۸۲۱) با معماری ۴ هسته‌ای برای بازار آمریکا و دوم پردازنده بومی اکسینوس برای بازارهای آسیایی.

یو اس بی تایپ سی با شارژ سریع و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این فبلت قَدَر است.

این گوشی باهدف سازگاری با هدست واقعیت مجازی سامسونگ/ Gear VR ساخته‌شده تا بتواند فرمت ۴K موردنیاز هدست را جواب دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*