هشدار درمورد ورود گرد و غبار به 3 استان

مهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز  اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آماده باش نیروهای مدیریت بحران کشور اظهار داشت: امروز نیروهای مدیریت بحران در استان های گیلان، غرب مازندران و از ساعات بعدازظهر به بعد در نیمه شمالی آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و برخی نقاط آذربایجان شرقی به دلیل رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در آماده باش کامل قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان با شدت بیشتری از رگبار باران مواجه خواهد بود گفت :اقدامات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص دیگر هشدار این ارگان اذعان داشت: با افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق انتظار می رود از امشب و طی روز یکشنبه در برخی نقاط استان های خوزستان، ایلام و بوشهر پدیده گردوغبارو کاهش دید افقی رخ دهد.

 

رحمتی نژاد بیان داشت: نیروهای مدیریت بحران در استان های مذکور جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند.
وی در پایان تأکید کرد: از هموطنان نقاط مذکور درخواست داریم تا از حضور، تردد،انجام فعالیت های بدنی چون کوهنوردی و برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و کوهستان ها خودداری کنند.
منبع:افکارنیوز