«خادم» نقره مسابقات دارت شرق کشور را برد

همایش کوهنوردی در بیرجند برگزار شد
همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.
رئیس هیئت کوهنوردی بیرجند در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی گفت: برای ترویج ورزش و نشاط در جامعه و با هدف جذب کوهنورد و سنگنورد در تمامی مناسبت های سال آماده همکاری با ادارات، ارگان ها، مراکز آموزشی و … می‌باشد. خسروی افزود: این هیئت ضمن برنامه ریزی و آموزش در مسیرهای جذاب کوه تیم های سازمان ها را در راستای برنامه های ورزشی همراهی می کند . به گفتۀ وی در همین راستا به مناسبت روز معلم برنامه کوهپیمایی خانوادگی در ارتفاعات بند امیر شاه با حضور ۶۰ نفر انجام شد.

استقبال از نائب قهرمان فری استایل کشور
روز گذشته محمد منیب احمدی مقدم که مقام دوم مسابقات کشوری فری استایل را از آن خود کرده بود به استان بازگشت. محمد منیب احمدی مقدم در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل اعزامی به مسابقات جهانی هلند۲۰۱۸ مقام دوم را کسب کرد و با استقبال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به استان وارد شد.

«خادم» نقره مسابقات دارت شرق کشور را برد
مهدی خادم در مسابقات دارت رنکینگ شمال شرق کشور(آقایان) مقام دوم رنکینگ منطقه ۲ کشور را کسب کرد. این مسابقات با حدود ۵۲ ورزشکار و در مشهد برگزار شده بود که بهروز کاظمی از خراسان رضوی و مهدی خادم از خراسان جنوبی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند. حسین کاظمی از خراسان رضوی و محمد عابدینی از سمنان مشترکا سوم شدند. دارتر جوان استان مهدی خادم سابقه حضور در پنج اردوی تیم ملی جوانان کشور را در کارنامه خود دارد.

رقابت جوانان دوچرخه سوار
مسابقه دوچرخه سواری سرعت ۴ کیلومتر به مناسبت هفته جوان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. محمد رضایی، ابوالفضل براتی و مسلم مهر پویا به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقات بودند.

مسابقات تنیس خاکی برگزار شد
مسابقات جام آدینه تنیس خاکی در مجموعه خاتم الانبیا برگزار شد. در این مسابقات ۱۲ نفر شرکت کننده حضور داشتند که یوسف پیروزی اول شد، امیر زربان به مقام دومی دست یافت، مصطفی شمشیری و فرشید بارانی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اعزام تیم دوچرخه سواری استان به مسابقات ملی
تیم جوانان هیئت دوچرخه سواری استان خراسان جنوبی به اولین مرحله لیگ جوانان کشور اعزام شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نتایج خوب دوچرخه سواران استان و دعوت آنها به اردوی تیم ملی نیمه استقامت و به منظور تقویت این ورشکاران، این هیئت برای اولین بار نسبت به اعزام شان به اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری جوانان کشور در رشته جاده و تایم تریل انفرادی اقدام کرد. علوی افزود: این مسابقات به میزبانی استان تهران برگزار و تیم استان متشکل از محمدرضا زارع، هدایت چاحی و علی احمد شفیعون به سرپرستی حامد حسن پور به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

اعزام دوو میدانی کاران طبسی به مسابقات کشوری
دو استعداد نوجوان طبسی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و  انتخابی تیم ملی نوجوانان اعزام شدند.
این مسابقات که از سیزدهم اردیبهشت در شهر سنندج برگزار خواهد شد دو نوجوان دونده طبسی وحید مرادی و  مهدی آهویی به نمایندگی از استان خراسان جنوبی در  این مسابقات شرکت خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*