گفته می شود

گفته می شود وقوع شمار بالای سوانح و حوادث هوایی در کشورمان به دلیل فرسوده خواندن هواپیماها کم بود که حالا باید نگران کیفیت خلبانان پروازها نیز باشیم، چون خبر می‌رسد پرسش های آزمون خلبانی لو رفته!
شایعه لو رفتن پرسش ها آزمون بالاترین گواهینامه خلبانی، در حقیقت افشای این سؤالات و فروش آن بوده است، نه درز اطلاعات و سؤالات؛ به این معنا که یکی از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری سؤالات این آزمون را طی یک تبانی به فردی فروخته و موجبات صوری شدن آزمون را فراهم آورده است.

 

 

 

گفته می شود مروری بر بیانیه بلندبالای سرپرستی که حدود یک سال بیش از مهلت شش ماهه قانونی، اداره به اصطلاح موقت باشگاه استقلال را بر عهده داشت و به عنوان فردی دوشغله با سماجت حاضر به تحویل یکی از دو صندلی مدیریت باشگاه استقلال یا ریاست حوزه وزارتی نبود، نشان می دهد که این جدال رسانه ای دونفره، به زنجیره ای بیرون از این اختلاف متصل شده است.

مطالب منتشرشده امروز از قول بهرام افشارزاده در پاسخ به سخنان وزیر ورزش، مطبوعات و رسانه های ورزشی ایران که در روزهای تعطیلی لیگ خبرساز فوتبال؛ مگس می پراندند را صاحب یک سوژه ناب و جنجالی کرد تا با تکیه بر آن چند روز باقی مانده تا مسابقه حساس تیم ملی فوتبال در ازبکستان را بدون سوژه و حاشیه نگذرانند و افکارعمومی هم که به اینگونه افشاگری ها عادت پیدا کرده ، بی نصیب نماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*