گوشت گوسفندی کیلویی ۵هزار تومان گران شد

ارشناس بازرگانی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم گوشت شقه بدون دنبه گوسفندی در سطح خرده فروشی‌ها ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: این در حالی است که طی دو ماهه گذشته قیمت این محصول بین ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو اقتصاد، ابراهیم نژاد رفیعی اظهار داشت: قیمت گوشت گوسفندی به دلیل صادرات دام زنده و افزایش تقاضا به مناسبت عید قربان فعلا بر مدار افزایشی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کیلوگرم مرغ در سطح خرده فروشی‌ها ۷ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود، اظهار داشت: این در حالیکه نرخ مصوب هرکیلوگرم مرغ برای مصرف کنندگان از سوی وزارت جهاد کشاورزی ۷ هزار تومان تعیین شده است.

نژاد رفیعی  با بیان هر کیلو گرم مرغ زنده در درب مرغداری ۵ هزار و ۱۰۰ تا ۵ هزار و ۲۰۰ تومان بصورت نقدی به فروش می‌رسد، گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ سبز نیز بین ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان در سطح بازار عرضه می‌شود.

این کارشناس بازار مایحتاج عمومی افزود: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم ماهی قزل آلا ۱۴ هزار تومان، کپور ۱۴ هزار تومان، تیلاپیا فیله ۱۹ هزار تومان، شیر جنوب ۳۲ هزار تومان، سرخو ۱۸ هزار تومان، سنگ سر ۱۸ هزار تومان، سالمون نروژی ۳۷ تومان، شیرنیزه ای ۱۵ تومان وحلوا سیاه ۲۲ تومان است.

۱۰۵ هزار مورد بازرسی از بازار شکر

وی در ادامه با بیان اینکه نرخ مصوب برای هرکیلوگرم شکر بصورت عمده فروشی در درب کارخانه ۲ هزار و ۵۲۰ تومان، بصورت فله برای مصرف کنندگان ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و بسته‌های ۹۰۰ گرمی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان از سوی دولت اعلام شده است، اذعان داشت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم شکر در خرده فروشی‌ها بین ۴ هزار تا ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و هر بسته ۹۰۰ گرمی سه هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

گوشت قرمز

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*