آخرین خبر :

پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام درشبکه بهداشت بشرویه نیروها بمرخصی زایمان رفتن اما نیرویی جایگزین نشده چرا؟چرا درسایرشهرستانها نیرو میگیرن ولی استان به بشرویه نیرو نمیده؟
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۱۳:۳۳:۲۶ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۱۵۸۶۰۲۳۴۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چرامرکزبهداشت بشرویه نیرو کم دارد بااینهمه مراجع کننده؟
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۱۲:۴۷:۰۴ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
طبق آمارهای داخلی وبین المللی درموردشاخصهای سلامت اداری،ماننداختلاس،رشوه،فضای کسب وکاروفرارمغزها،ایران درجایگاه بدی قراردارد.راه حل:عدم حمایتهای سازماندهی شده از افرادخاص و آزادگذاشتن مردم درانتخاب اشخاصی قانونمند،شجاع،نترس،پاک وغیروابسته است که دردنیافقط به خداومردم ودرآخرت به خدا پاسخگوباشند.
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۱۰:۵۶:۱۸ خوانده نشده خیر
۴ +۹۸۹۱۰۵۰۹۱۶۳۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقایان محترم؛استاندار،نماینده مردم بیرجند،فرماندار،بخش دارمرکزی،مسئولین ارشدشرکت گاز؛به اطلاع می‌رسانداهالی روستای بویک به‌ علت بی توجهی وبی عدالتی درگازرسانی به روستای پرجمعیت،کوهستانی و سردسیر،درمجاورت روستای گازدار(گازار)  که از ابتدای گازرسانی ،ازاین نعمت بهره‌مندهستند.نارضایتی صددرصدی خودشان را اعلام می کنندوتقاضای گازرسانی راازمسولین ارشد استان خواهان هستند.
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۱۰:۴۶:۱۸ خوانده نشده خیر
۵ +۹۸۹۱۵۳۰۹۱۶۲۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
چرامدیر کل امور مالیاتی استان در میز خبر نمایشگاه تعاون حضور پیدا نکرد
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۱۰:۰۴:۳۴ خوانده نشده خیر
۶ +۹۸۹۱۵۸۳۴۷۶۶۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام بنده هنرجوی رشته جودو در شهرستان بیرجند هستم. متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از عدم مدیرهیئت جودوی استان و دل سردی استاد کارکن از ادامه کار. این کلاس از دو هفته قبل تعطیل شده و علی رغم اطلاع سازمان ورزش و جوانان شهرستان و استان باز هم هیچگونه اقدام مثبتی صورت نگرفته است.. بدین وسیله از فرماندار و استاندار محترم تقاضا دارم به وضعیت موجود رسیدگی کرده و از پیشکسوتان و افتخارات ورزش و اخلاق استان حمایت کنند
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۰۹:۰۸:۲۸ خوانده نشده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۳۶۲۰۳۵۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خواهشن مسئولین به فکر اهالی محله جلیلیان واقع درمنطقه یک شهرداری بیرجند باشندمستضعفین رادریابیداجرکم عندا…
۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۰۸:۴۲:۲۲ خوانده نشده خیر
۸ +۹۸۹۱۵۳۰۹۱۶۲۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
برنامه اداره کل تعاون درایجاد میز خبر جالب بود اما حضور معاون غیر مرتبط بامشکلات تعاونی ها به جای  مدیر کل خیلی جای سوال دارد.!!
۱۳۹۵/۰۶/۱۹ ۲۳:۱۹:۰۸ خوانده نشده خیر
۹ +۹۸۹۱۵۱۶۳۱۶۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در سال ۱۳۴۱ که  قانون ملی شدن مراتع و جنگل ها  تصویب شده بود همزمان با این قانون ملی شدن آب , ملی شدن معادن هم به تصویب رسیده اما برای مردم هیچگاه مشخص نشد که قانون ملی شدن معادن چه زمانی لغو شده که امروز معدن داران غیر بومی از یزد و اصفهان و تهران سرمایه های منظقه را شبانه روز (بدون هیچ تعهدی حتی برای اشتغال چند نفر روستایی از نهبندان و حتی معافیت ده و بیست ساله مالیاتی ) به استان های دیگر می برند و دل مدیران استان ما خوش است که معدن داریم  !! !  اما اگر یک کشاورز بیرجندی و جنوب خراسانی   یک تکه زمین بی ارزش را در ۴۰ سال قبل برای قوت لایموت بچه های گرسنه اش شخم زده باشد باید امروز صد بار به دادگاه برود البته موضوع برای بنده کاملا روشن است و آن را از کرامات دولت … برای ترویچ نظام سرمایه داری می دانم  و …….
۱۳۹۵/۰۶/۱۹ ۲۲:۱۴:۲۷ خوانده نشده خیر
۱۰ +۹۸۹۳۷۳۹۸۵۹۳۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام روز جمعه رفتم سربیشه جاده بیرجند تا مود رو دو طرفه کرده بودند دستشون درد نکنه جاده احداثی جدید فرقش با جاده خاکی فقط عدم گردو خاکش بود در مقام مقایسه با باند قدیمی که ایتالیایی ها درست کرده بودند آنهم در حدود چهل سال پیش به …. بودن مجری و دست اندر کاران شک کردم .خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه .حیف بیت المال.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*