بررسی عملکرد ۶۳ ورزشکار ایران در المپیک ریو/ کی کجا تمام کرد؟

کاروان ورزش ایران در شرایطی با قرار گرفتن در جایگاه بیست و پنجمی به کار خود در المپیک ریو پایان داد که برخی ورزشکاران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و معادلات مسئولان را بهم زدند.

خبرگزاری مهر – گروه ورزشی: سی و یکمین دوره بازیهای المپیک درحالی در ریودوژانیرو برزیل به پایان رسید که ایران در شانزدهمین دوره حضورش در این بازیها در رشته‌های تیراندازی، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، شنا، شمشیربازی، تنیس روی میز، بوکس، جودو، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری و والیبال که برای اولین بار پس از گذشت بیش از نیم قرن جواز حضور در این بازیها را بدست آورده بود در این رقابتها شرکت کرد. در مجموع ایران ۶۴ ورزشکار المپیکی داشت که با انصراف یک جودوکار پیش از اعزام با ۶۳ ورزشکار راهی ریودوژانیرو برزیل شد.

در گزارش زیر نگاهی به عملکرد کلی تمامی ورزشکاران و تیم های ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ خواهیم داشت:

* تیراندازی ایران در این دوره از بازیها با ۵ ورزشکار در مسابقات بخش تفنگ و تپانچه حاضر شد.
۱- الهه احمدی : در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر در دور مقدماتی سوم شده و به فینال این ماده راه یافت و در فینال با امتیاز ۱۲۲.۵ عنوان ششم دوره قبل خود در المپیک لندن را تکرار کرد.

۲- نجمه خدمتی: نجمه خدمتی در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر با ۴۱۵ امتیاز یازدهم شد و به فینال نرسید. وی در ماده تفنگ سه وضعیت موفق شد به فینال راه یافته و در این مرحله با کسب ۴۰۲.۳ امتیاز در رده هشتم المیک بایستد.

۳- پوریا نوروزیان : تنها نماینده مرد تیراندازی ایران در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی با ۶۲۲ امتیاز و جای گیری در رتبه  ۲۲ از رسیدن به مرحله فینال بازماند. وی در دیگر مسابقه خود در ماده تفنگ سه وضعیت مردان با کسب ۱۱۶۸ امتیاز و ایستادن در رده ۲۶ از حضور در فینال بازماند.

۴- گلنوش سبقت الهی : در ماده تپانچه بادی و در دو مرحله دقت و سرعت مسابقه داد که در نهایت در این دو بخش به ترتیب در جایگاه دوازدهم و پانزدهم ایستاد. در نهایت با در نظر گرفتن مجموع نتایج سبقت اللهی با امتیاز ۵٧٢ در رده بندی بیست و هشتم قرار گرفت.

۵- مه‌لقا جام بزرگ : سومین بانوی تیراندازی ایران در ششمین روز مسابقات در ماده تفنگ سه وضعیت مسابقه داد. وی با کسب ۵۷۴ امتیاز به فینال بازیها نرسید و در رده ۲۷ ایستاد.

* دوچرخه سواری ایران با ایستادن در رده اول آسیا سه سهمیه در بخش مسابقات جاده المپیک ۲۰۱۶ دریافت کرد. 
۶- آروین معظمی گودرزی: جوان ترین رکابزن ایران در بخش استقامت جاده مسیر ۲۴۰ کیلومتری مسابقه را نتوانست طی کند و به خط پایان نرسید.

۷- قادر میزبانی : کاپیتان تیم دوچرخه سواری ایران در دومین حضورش در المپیک در نیمه راه مصدوم شد و نتوانست به مسابقه ادامه دهد. وی به عنوان نماینده تایم تریل ایران با زمان یک ساعت و ۲۱ دقیقه و ۳۹ ثانیه در رده سی و یکم ایستاد.

۸- میرصمد پورسیدی: رکابزن ۳۰ ساله ایران در اولین حضور المپیکی خود در بخش استقامت جاده شرکت کرد اما نتوانست از خط پایان مسابقه عبور کند.

* ایران در مسابقات پینگ پنگ سه نماینده داشت؛ برادران عالمیان و ندا شهسواری.
۹-نیما عالمیان: در دور اول حریف امریکا را برد؛ در دور دوم در یک رقابت سنگین مغلوب ورزشکار رومانیایی شد و از دور مسابقات حذف گردید.

۱۰- نوشاد عالمیان : در دیدار نخست خود برابر نماینده اسلوونی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

۱۱- ندا شهسواری : بانوی پینگ پنگ باز ایران در اولین مسابقه خود برابر نماینده بلاروس قرار گرفت و با قبول شکست با المپیک وداع کرد.

* شنای ایران با یک وایلد کارت توانست جوان ترین شناگر خود را راهی این رقابتها کند.
۱۲- آریا نسیمی شاد: شناگر ۱۷ ساله تیم ایران در رقابت‌های شنای ۲۰۰ متر قورباغه با زمان ٢:٢٠:١٨  دقیقه آخر شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

* تیراندازی با کمان این بار با یک نماینده متفاوت در بازیهای المپیک حاضر بود. بانوی کمانداری که سهمیه المپیک و پاراالمپیک را کسب کرده بود و پرچمدار ایران بود. 

۱۳- زهرانعمتی: کماندار ایران در ماده ریکرو زنان، در مرحله تعیین رنکینگ در رده چهل ونهم ایستاد . وی در مرحله حذفی و در جدول یک سی و دوم برابر نماینده روسیه با امتیاز ۱۰۱ برابر ۱۱۰ مغلوب شد تا وداع زودهنگامی با المپیک داشته باشد.

* قایقرانی ایران در این دوره از مسابقات با دو نماینده در روئینگ بانوان و کانو کانادایی ۲۰۰ متر مردان در بخش آبهای آرام در مسابقات ریو حاضر بود.

۱۴- مهسا جاور : بانوی قایقران ایران در روئینگ تک نفره در دور مقدماتی میلیمتری به عنوان قایق سوم از خط پایان گذشت تا به فینال e راه یابد. وی در این مرحله چهارم شد تا در مجموع رقابتها به عنوان بیست و هفتم دست یابد.

۱۵- عادل مجللی: قایقران دقیقه نودی ایران در ماده کانوکانادایی (بخش آبهای آرام) در ماده ۲۰۰ متر و در بخش مقدماتی چهارم شد و نیمه نهایی رسید اما در این بخش با رکورد ۴۲ ثانیه و ۳۸۶ هزارم ثانیه ششم شد و از صعود به فینال باز ماند.

* جودو با دو نماینده در اوزان ۸۱- و ۱۰۰- کیلوگرم در این رقابتها حاضر شد اما نمایندگان ایران در هر دو مسابقه اول خود شکست خوردند. 

۱۶- سعید ملایی: نماینده ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم در اولین دیدار خود با واگذاری نتیجه به حریف روس از دور مسابقات کنار رفت.

۱۷- جواد محجوب : دومین نماینده رشته جودو در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در دور نخست استراحت داشت  و سپس به دیدار نفر نهم رنکنیگ جهانی از بلژیک رفت و با قبول شکست در این دیدار از دور رقابتها کنار رفت.

۱۸- علیرضا خجسته: پیش از اعزام به برزیل از مسابقات انصراف داد.

* بوکس ایران تنها با یک نماینده در بازیهای المپیک برزیل حاضر بود.

۱۹- احسان روزبهانی : مشتزن ایران در وزن ۸۱ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر پیتر مولنبرگ هلندی طی سه راند مسابقه را با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ واگذار کرد تا وداع زودهنگامی با المپیک داشته باشد.

* شمشیربازی ایران با دو نماینده در مسابقات برزیل شرکت کرد که موفق به کسب عنوان چهارمی برای اولین بار در این بازیها شد.

۲۰- مجتبی عابدینی: شمشیرباز اسلحه سابر ایران در این رقابتها تا یک قدمی فینال رفت اما برای کسب نشان برنز برابر نماینده کره جنوبی باخت و برای اولین بار به عنوان چهارم المپیک دست یافت. این نتیجه در حالی رقم خورد که عابدینی پیش از این برابر نمایندگان کشورهای آلمان، کره جنوبی و فرانسه در جداول حذفی به برتری رسیده بود.

۲۱- علی پاکدامن: دیگر نماینده شمشیربازی ایران در المپیک ریو بود که در همان دیدار نخست برابر حریف بلاروسی شکست خورد و حذف شد.

* وزنه برداری ایران با ۴ نماینده در مسابقات المپیک برزیل شرکت کرد که حاصل آن دو رکورد شکنی در المپیک و دو مدال طلا بود. 

۲۲- کیانوش رستمی : وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در اولین روز مسابقات وزنه برداری مردان با ۳۹۶ کیلوگرم در مجموع حرکت یک ضرب و دو ضرب ضمن شکستن رکورد جهان و المپیک اولین مدال طلای کاروان کشورمان را بدست آورد.

۲۳- سهراب مرادی:  وزنه بردار ایران در دسته ۹۴ کیلوگرم در مجموع با ثبت رکورد ۱۸۲ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۲۳۱ کیلوگرم در دو ضرب موفق شد بر سکوی نخست رقابتها ایستاده و ایران را صاحب دومین مدال طلای خود کند.

۲۴-علی هاشمی : دومین نماینده ایران در دسته ۹۴ کیلوگرم با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان داد.

۲۵- بهداد سلیمی : وزنه بردار شایسته ایران در دسته فوق سنگین، در حرکت یک ضرب با بالا بردن وزنه ۲۱۶ کیلوگرمی رکورد جهان والمپیک را شکست. در حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۵ کیلوگرم را بالای سر برد، چراغ سفید از سوی داوران دریافت کرد اما با رای هیات ژوری وزنه وی مورد قبول قرار نگرفت. سلیمی در ادامه نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد تا دارنده مدال طلای لندن از دور مسابقات کنار برود.

۲۶- محمدرضا براری: در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نماینده ایران وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را در حرکت یک ضرب و ۲۲۰ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع ۴۰۶ کیلوگرم را ثبت کرد و به عنوان ششم رسید.

* دوومیدانی ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته با ده سهمیه در بخش های دوهای سرعت، پرتاب دیسک، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرش طول، دوی ماراتن و پیاده روی در المپیک سی و یکم حاضر شد اما حتی نتوانست با ستاره ای چون حدادی؛ نه تنها مدال نقره دوره قبل را تکرار کند بلکه نمایندگان ایران هیچ کدام توفیقی در حضور در فینال بازیها نیز بدست نیاوردند.

۲۷-احسان حدادی: دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک این بار به دلیل مصدومیت نتوانست رکوردی بهتر از ۶۰ متر و ۱۵ سانتی متر را به ثبت برساند و با این پرتاب در عین ناباوری از صعود به فینال المپیک نیز بازماند و در مجموع نیز در رده ۲۴ قرار بگیرد.

۲۸- محمود صمیمی: دیگر  نماینده پرتاب دیسک کشورمان  با رکورد ۵۶ متر و ۹۴ سانتیمتر در گروه خود چهاردهم و در مجموع کلی مسابقات این ماده ۳۰ ام شد و از رسیدن به فینال بازماند.

۲۹- حمید زورآوند: دونده ایران در ماده پیاده روی در رقابت  خود در مسیر ۲۰ کیلومتری با زمان ۱ساعت و ۲۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه پنجاه و چهارم شد.

۳۰- محمد ازرنده: پرنده ایران در پرش طول با ثبت رکورد ۷ متر و ۳۱ سانتی متر از صعود به دور دوم بازیها بازماند.

۳۱- لیلا رجبی: تنها بانوی دوومیدانی ایران و دارنده مدال آسیا در ماده پرتاب وزنه در حالیکه نتوانست از همراهی مربی اش در این رقابتها بهره ببرد با پرتاب ۱۶ متر و ۳۴ سانتی متر از صعود به مرحله فینال بازماند.

۳۲- حسن تفتیان: دونده سرعتی ایران و رکورد دار دوهای سرعت کشور در ماده ۱۰۰ متر در دور اول با رکورد ۱۰ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه به عنوان نفر سوم راهی مرحله نیمه نهایی شد تا اولین دونده ایرانی باشد که در تاریخ به این مرحله از رقابتها صعود کرده است. وی در نیمه نهایی در گروه خود هشتم شد وشانس حضور در فینال را از دست داد. تفتیان در مجموع المپیک ۲۰۱۶ هفدهم شد.

۳۳- رضا قاسمی: دومین دونده سرعتی ایران در ماده ۱۰۰ متر در گروه خود با ثبت زمان ۱۰ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه هفتم شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. وی در رده بندی کلی این ماده در رده ۵۸ ایستاد.

۳۴- کاوه موسوی: رکورد دار پرتاب چکش ایران با رکورد ۶۵ متر و ۳ سانتی متر ، ۲۹ ام شد و نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند.

۳۵- پژمان قلعه نویی: دومین نماینده پرتاب چکش ایران با رکورد ۶۹ متر و ۱۹ سانتی متر در گروه دوم از صعود به مرحله فینال رقابتها بازماند.

۳۶- محمد جعفر مرادی: دونده دوی ماراتن ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با زمان ۲ ساعت و ۳۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه در رده ۱۲۹ قرار گرفت.

* رقابتهای کشتی فرنگی با حضور شش نماینده ایران پیگیری شد که حاصل تلاش تیم ایران در این رشته کسب دو نشان برنز بود. 

۳۷- سعید عبدولی:  این کشتی گیر در وزن ۷۵ کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. در دور دوم مغلوب نماینده دانمارک شد. با فینالیست شدن کشتی گیر دانمارک عبدولی در جدول شانس مجدد ورزشکار صربستان را شکست داد و در دیدار رده بندی برابر حریفی از مجارستان پیروز شد اولین مدال برنز ایران را بدست آورد.

۳۸- حمید سوریان : اسطوره کشتی فرنگی ایران، با تحمل دو شکست متوالی، وداع تلخی با المپیک داشت. سوریان پس از شکست در دور نخست رقابتهای وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو برابر حریف ژاپنی و همچنین فینالیست شدن این فرنگی‌کار شگفتی‌ساز به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در  این بخش به مصاف نماینده ای از قزاقستان رفت و در حالی که ۷ بر صفر از حریف پیش بود با ضربه فنی غافلگیر شد و با دست خالی از المپیک ریو خداحافظی کرد. سوریان در رده بندی کلی این وزن یازدهم شد.

۳۹- بشیر باباجان زاده : نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران پس از استراحت در دور اول ، ابتدا برابر نماینده چین پیروز شد اما مقابل ورزشکار آلمان شکست خورد و با این شکست شانس ادامه رقابتها را از دست داد. وی در رده بندی کلی در رده دهم قرار گرفت.

۴۰- حبیب اله اخلاقی : کشتی گیر ایران در وزن ۸۵ کیلوگرم در دور نخست برابر نماینده سوئد پیروز شد، در مسابقه بعد مقابل کشتی گیر روس ضربه فنی شد اما با راهیابی این حریف به فینال به جدول شانس مجدد راه یافت. در این جدول برابر سامان طهماسبی ایرانی الاصل تبعه آذربایجان به برتری رسید، اما در مسابقه بعدی مقابل نماینده آلمان شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد و در رده بندی کلی هفتم شد.

۴۱- امید نوروزی: امید مدال طلای ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم بعد از قرعه استراحت، نماینده ونزوئلا را برد اما به حریف گرجستانی باخت و شانس مدال را از دست داد. نوروزی در رده بندی کلی این وزن در مکان دهم ایستاد.

۴۲- قاسم رضایی: آخرین امید تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۹۸ کیلوگرم بعد از قرعه استراحت، برابر نماینده ونزوئلا پیروز شد اما به کشتی گیر کوبایی باخت. رضایی با راه یابی حریف کوبایی اش به فینال به جدول شانس مجدد راه یافت؛ در راه کسب مدال نماینده چین را از پیش رو برداشت و در دیدار رده بندی برابر حریف سوئدی پیروز شد و دومین مدال برنز کشتی فرنگی را کسب کرد.

* کشتی آزاد همچون فرنگی با ۶ نماینده در ریودوژانیرو به مصاف رقبای خود رفت که حاصل تلاش آزادکاران کسب یک طلا و یک نقره و یک برنز بود.

۴۳- حسن یزدانی: کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، نمایندگان هائیتی، ترکیه و قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این مسابقه حساس برابر نماینده روسیه پیروز شد و پس از ۱۶ سال برای کشتی آزاد ایران مدال طلا گرفت.

۴۴- کمیل قاسمی : آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در برزیل در دیدار فینال برابر نماینده ترکیه شکست خورد اما ایران را صاحب اولین مدال نقره خود در این رقابتها کرد. وی قبل از این مسابقه برابر نمایندگان کانادا، مصر، گرجستان و آمریکا با شایستگی به برتری رسیده و جواز حضور در فینال را کسب کرده بود.

۴۵- حسن رحیمی: نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول برابر کشتی گیرانی از ارمنستان و روسیه پیروز شد اما به نماینده ژاپن باخت. وی در دیدار رده بندی برابر ورزشکاری از کوبا به برتری رسید و صاحب مدال برنز المپیک شد.

۴۶- میثم نصیری: آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در همان اولین دیدار خود نتیجه را به حریف بلغارستانی خود واگذار کرد و با عدم راهیابی این حریف شانس حضور در جدول بازنده ها و کسب مدال برنز را پیدا نکرد. وی در مجموع در رده پانزدهم المپیک ایستاد.

۴۷- رضا یزدانی : کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دور اول نماینده ترکیه را از  پیش رو برداشت. اما در دیدار دوم به کشتی گیر آذربایجانی باخت.وی در شانس مجدد ابتدا کشتی گیری لهستان را برد اما برابر ورزشکار ازبکستانی ضربه فنی شد و از کسب مدال برنز بازماند و در مجموع هفتم شد.

۴۸- علیرضا کریمی: آزاد کار وزن ۸۶ کیلوگرم در دور نخست کشتی گیر تونس را برد سپس موفق به برتری برابر نماینده بلغارستان گردید اما در دور سوم مغلوب وزرشکار آمریکایی شد و با حذف کشتی گیر آمریکا شانس حضور در جدول بازنده ها را بدست نیاورد و در کل هفتم شد.

* تکواندوی ایران در این دوره از رقابتها با چهار نماینده سه ورزشکار مرد و یک زن در المپیک ریو حاضر بود. حاصل تلاش هوگوپوشان در برزیل کسب اولین مدال تاریخی زنان ایران در ادوار المپیک و پس از ۶۸ سال و ناکامی سه تکواندوکار مرد ایران در کسب مدال بود تا یکی از بدترین نتایج این رشته در المپیک بدست آید.

۴۹- کیمیا علیزاده: این بانوی تکواندوکار کشورمان با کسب این نشان برنز نام خود را برای همیشه در تاریخ ورزش کشورمان به عنوان اولین بانوی مدال آور المپیکی ثبت کرد و ماندگار شد. بانوی تکواندو کار ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم ابتدا نماینده کرواسی را شکست داد اما در مبارزه دوم برابر قهرمان جهان از اسپانیا شکست خورد تا در رقابت شانس مجدد به مصاف نماینده تایلند برود. وی در این رقابت به برتری دست یافت و به دیدار رده بندی رسید و در این مسابقه نیز تکواندوکار سوئد را از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست یافت.

۵۰- فرزان عاشورزاده: تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در همان اولین دیدار برابر نماینده کم نام و نشان مراکش باخت. با نرسیدن تکواندوکار مراکشی به فینال عاشورزاده جوان که امید نخست کسب مدال طلای تکواندوی ایران بود وداع تلخ و زودهنگامی با المپیک داشت.

۵۱- مهدی خدابخشی: نماینده ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم در دور اول ورزشکار اهل هندوراس را قبل از پایان مسابقه شکست داد اما در بازی دوم برابر میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الاصل تبعه آذربایجان بازی را واگذار کرد. با ناکامی بیگی در راهیابی به فینال، خدابخشی نیز شانس کسب مدال برنز را از دست داد.

۵۲- سجاد مردانی: تکواندو کار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در اولین مسابقه نماینده تونگا را شکست داد، در دور دوم به ورزشکار اهل بریتانیا باخت و با عدم راهیابی حریفش به فینال از دور مسابقات خارج شد.

* تیم ملی والیبال ایران پس از ۵۳ سال برای اولی بار کشورمان را صاحب یک سهمیه در رشته های تیمی و توپی کرد . این تیم در این رقابتها برای اولین بار در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

۵۳- ۶۴ – تیم ملی والیبال: مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، امیر غفور، فرهاد قائمی، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، مصطفی شریفات، مهدی مرندی، سعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی و مهدی مهدوی.

تیم ملی والیبال ایران در این رقابتها در اولین دیدار برابر آرژانتین شکست خورد. در دومین دیدار برابر لهستان ۳ بر ۲ مدعی نتیجه را واگذار کرد اما یک امتیاز دریافت کرد. والیبالیست های ایران در سومین مسابقه خود برابر کوبا ۳ بر صفر به برتری رسیده و امتیاز کاملی از این رقابت دریافت کردند. شاگردان لوزانو در چهارمین رقابت خود در المپیک ۲۰۱۶ برابر مصر قرار گرفتند و توانستند این تیم آفریقایی را نیز ۳ بر صفر مغلوب خود کنند. اما تیم ایران در آخرین مسابقه گروهی خود در دور مقدماتی برابر روسیه مدعی شکست خورد اما با احتساب امتیازاتش به جمع هشت تیم برتر المپیک راه یافت. تیم ایران در مرحله حذفی برابر ایتالیا فینالیست و مدعی ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به این ترتیب به کار خود در اولین حضور در المپیک پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک در شرایطی روزهای ۱۵ تا ۳۱ مردادماه برگزار شد که کاروان ورزش ایران با حضور ۶۳ ورزشکار صاحب سه مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری، حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد،‌ یک مدال نقره توسط کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۴ مدال برنز توسط سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی، حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در وزن ۵۷ -تکواندو شد و در جایگاه ۲۵ این دوره ایستاد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*