آخرین خبر :

استاندار خراسان جنوبی: ظرفیت‌های سپاه و بسیج در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به‌کارگیری شود

 

خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: سپاه و بسیج جزو نهاد‌ها و دستگاه‌هایی هستند که نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های مربوطه دارند.

 وجه الله خدمتگزار در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج جزو نهاد‌ها و دستگاه‌هایی هستند که نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های مربوطه دارند.

وی به نقش مهم سپاه در ادوار مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: سپاه هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای برعهده داشته است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: سپاه و بسیج می‌توانند در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، سازندگی، زیربنایی و نیز اجرای پروژه‌های بزرگ وکوچک نقش مهمی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان ایفا کند.

خدمتگزار با اشاره به ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: محل وقوع این حادثه تاریخی در مسجد شکر طبس باید به یک موزه عبرت در سطح جهانی تبدیل شود تا همه شکست آمریکا را به نظاره بنشینند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار بار دیگر در صحرای طبس مفتضح شده و با شکستی تاریخی برای همیشه گزینه نظامی آنان به فراموشی سپرده شد.

استاندار خراسان جنوبی مسجد شکر طبس را نماد استکبار ستیزی و شکست استکبار دانست و گفت: این مسجد باید به موزه‌ای ملی و بین المللی تبدیل شود تا همه دنیا شکست استکبار را به نظاره بنشینند.

خدمتگزار با بیان اینکه در حادثه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ آبرو و حیثیت بین المللی آمریکا زیر سوال رفت، افزود: در واقع خداوند متعال مطابق با آموزه‌های دینی و قرآنی مکر آمریکا را به خودشان بازگرداند و آن‌ها را مفتضح ساخت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی نیز سپاه را مولود اندیشه امام و انقلاب دانست و افزود: در حال حاضر ۳۲۰ هزار نفر بسیجی سازماندهی شده در استان در ۳ هزار رده مقاومتی به فعالیت مشغول هستند.

سردار سید هاشم غیاثی برگزاری اردوهای جهادی در استان را ظرفیت بسیار خوبی دانست و گفت: در سال گذشته ۶۶ گروه جهادی با یک هزار و ۴۰۰ نفر نیرو در نقاط مختلف استان به ارائه خدمت پرداختند.

وی به برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق غرب کشور اشاره و بیان کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار نفر در سه نوبت از استان خراسان جنوبی به این مناطق اعزام شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*