بیش از ۴۰۰ فرزند شهید و ایثارگر خراسان جنوبی بیکارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه مطالبات سال ۹۶ خانواد‌ه‌های شهدا استان پرداخت نشده است گفت: ۴۵۰ نفر از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان خراسان جنوبی بیکار بوده و در صف انتظار برای شغل هستند.

بیش از 400 فرزند شهید و ایثارگر خراسان جنوبی بیکارند

حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: ۴۵۰ نفر از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان استان بیکارند و در صف انتظار برای شغل هستند.

وی افزود: امسال تعهد اشتغال این اداره کل ۹۵ نفر بوده است که ۱۴۰ فرصت شغلی ایجاد شده و از این تعداد ۸۰ فرصت شغلی به صورت خوداشتغالی و ۶۰ فرصت به صورت استخدام بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: آخرین پرداختی مطالبات خانواده‌های شهدا در استان سال ۹۵ بوده و بعد از آن به بعد مطالبات پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید

عزیزی با بیان اینکه مطالبات خانواده‌های شهدا خراسان جنوبی سال۹۶ پرداخت نشده است گفت: تلاش می‌شود هر سال تا قبل پایان سال مطالبات خانواده‌های شهدا پرداخت شود.

وی تصریح کرد: اعتباری که برای پرداخت مطالبات خانواده شهدا تخصیص می‌یابد اعتباری کشوری است و تا هنگامی که واریز نشود نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که آیا تا آخر سال واریز می‌شود یا خیر.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*