چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

دوره داوری درجه سه فوتسال برگزار شد

دوره داوری درجه سه فوتسال ویژه دانشجویان دختر و پسر استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

به همت هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان خراسان جنوبی دوره داوری درجه سه فوتسال ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد. در پایان این دوره، به پذیرفته‌شدگان کارت درجه سه داوری داده خواهد شد.

سعید ایل‌بیگی رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاه استان خراسان جنوبی گفت: در این دوره ۳۵ دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های استان شرکت کرده و آموزش‌های لازم پیرامون قوانین داوری را فراگرفتند.

وی گفت: این دوره به مدت چهار روز زیر نظر مدرسین هیئت فوتبال استان در دو بخش عملی و تئوری برگزار شد.

خراسان جنوبی میزبان دوره مربیگری والیبال درجه یک کشور

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت:دوره مربیگری درجه یک والیبال کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهدشد.

ملکی، رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ افزود: دوره مربیگری درجه یک کشوری والیبال در بخش مردان به صورت آزاد و زنان به صورت بومی استان در دهه سوم دی ماه سال جاری در استان برگزار کند.

وی افزود: تاریخ شروع دوره از بیستم دی ماه سال جاری به مدت ۷ روز عملی و ۳ روز تئوری برگزار خواهدشد.

 

 

 

جام بصیرت، مسابقات والیبال خواهران بسیجی، یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی پس از یک هفته به پایان رسید. 

در این بازی ها شهید سجادی اول و شهید فدایی دوم شد و در رده بندی نیز تیم های شهید زمانی و شهید احمدی عشق آباد به ترتیب مقام سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
تیم شهید مهاجران دشتغران نیز موفق به دریافت کاپ اخلاق این مسابقات شدند.
سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  در اختتامیه این مسابقات گفت: این مسابقات در سطح شهرستانی و با حضور ۸ تیم از بخش های مرکزی ، دیهوک و عشق آباد  انجام شد.
وی افزود: از حوزه های دیهوک و عشق آباد ۲ تیم شرکت کننده داشتیم. از حوزه حضرت فاطمه در سطح شهر طبس ۲ تیم، حوزه حضرت حلیمه ۲ تیم، حوزه کوثر و حوزه عمار نیز هرکدام یک تیم شرکت کردند.
قدیمی ، رییس اداره ورزش جوانان شهرستان طبس  همچنین  از اختصاص مبلغ  ۸ میلیون ریال به تیم های شرکت کننده خبرداد  و  افزود : ۸ تیم شرکت کننده  در این مسابقات داشتیم که به ازای هر تیم مبلغ یک میلیون ریال برای تهیه تجهیزات ورزشی، از محل اعتبارات هیئت والیبال اختصاص داده شده است.

دعوت دختر ورزشکار طبسی به اردوی تیم ملی بسکتبال

از سوی فدراسیون بسکتبال کشور دختر ورزشکار طبسی به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور دعوت شد

پس از برگزاری مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور مبینا رضازاده بسکتبالیست نوجوان استان به همراه ۱۵ بازیکن از دیگر مناطق کشور به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده است

مسابقات فوتسال ادارات قاین برگزار می شود
رئیس هیات فوتبال قاین گفت: مسابقات فوتسال جام ادارات در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود
محمدعلی علی آبادی افزود: در این مسابقات سیزده تیم ادارات شهرستان از ۱۲ دی ماه تا ایام الله دهه مبارک فجر بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.