پیامک

سلام اقای استاندار محترم ای کاش فرمهای ارزش یابی مدیران را الگو برداری از دکتر قائمی و دکتر جاوید شهردار بیرجند می شد.خدمتشان برای نظام مستمرباد.
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۳:۰۵:۳۳ خوانده شده
۲
جناب اقای دکتر جاوید.بعنوان یک شهروند از کار بسیار شایسته و قابل شهامت حضرتعالی در خصوص دیدارهای مردمی که بسیار شفاف به به دور از هر گونه سرکار گذاشتن شهروندرا اجرا می نمایید.سپاسگزارم.کاش همه مسؤلین یاد بگیرند.
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۲:۵۶:۱۶ خوانده شده خیر
۳
سلام.مدیریت بزرگوار وپرسنل گرامی روزنامه خوب و مردمی امروز خراسان جنوبی . ما  ساکنین مظلوم میلان پشت تالار کیان  معصومیه چندین سال است که منتظر آسفالت میلان خانه مان هستیم وجز گرد وخاک چیزی از مسولین شهرمان نصیب مان نشد. از شما خواهشمندیم پیام کمک و درخواست یاری مان را به گوش فرمانداران بزرگوارو شهرداران محترم شهرهای درمیان. فردوس . قاینات. طبس و…برسانید . شاید دل آنها به حال ما بسوزد و  آن بزرگواران برای ما چاره ای بیندیشند. با تشکر .
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۷:۵۷ خوانده شده خیر
۴
با سلام. لطفا برای خط عابر پیاده مقابل دانشکده دندانپزشکی فکری بکنید. در بلوار پاسداران ماشین ها با چنان سرعتی تردد می کنند که دقیقا بعد از سرعت گیر، این خط عابر پیاده محل فرود پس از پرش از سرعت گیر است. صبح ها و ظهرها، این خط محل تردد دانش آموزان دختر و پسر و دانشجوهاست که باید مدتها منتظر بمانند تا شاید بتوانند از این محل خطرناک عبور کنند. پلیس های کنترل سرعت لطفا ساعت ۷-۷:۳۰ این محل رو پوشش بدهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*