اخبار شهرستانها

گردهمایی “یاران انقلاب” در فردوس برگزار شد
نخستین گردهمایی یاران انقلاب متشکل از افراد انقلابی و ولایی با هدف پیگیری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در فردوس برگزار شد.
نصب ۶ المان نوروزی در شهر اسدیه
شهردار اسدیه گفت: ۶ المان و نماد نوروزی با بودجه ۳۰۰ میلیون ریال برای استقبال از سال نو و مسافران و گردشگران در این شهر نصب می شود. رضا آدینه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر ساله در آستانه نوروز شهر اسدیه با نمادهایی حاوی سفره هفت سین و حامل پیام های فرهنگی و هنری برگرفته از آداب و رسوم و سنن ایرانیان به ویژه خراسان جنوبی تزئین می شود.
اجرای طرح «عیدانه کتاب» در طبس
طرح «عیدانه کتاب» از ۱۵ اسفند آغاز و همزمان با سراسر کشور در شهرستان طبس نیز اجرا شده که در این طرح، خرید کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد از کتاب فروشی‌ها ممکن شده است. طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» در بازه زمانی یک ماهه از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ ٩۶ در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.
نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات کشاورزی
درمیان در نوروز برپا می شود
فرماندار درمیان گفت: طی ایام نوروز نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات کشاورزی در این شهرستان برپا می شود. محمد بشیری زاده اظهار کرد: در این نمایشگاه ها انواع محصولات بومی منطقه به نمایش گذاشته می شود.
۶ المان نوروزی جدید در فردوس نصب می‌شود
شهردار فردوس از نصب شش المان نوروزی جدید در این شهر خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت المان های جدید و بازپیرایی کارهای هنری سال‌های گذشته ۴۰ میلیون تومان است. حمید حلاج‌مقدم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن نوروز ۹۶ شهرداری هم مانند نهادهای خدماتی دیگر آماده استقبال و پذیرایی از زائران امام هشتم و مسافران نوروزی است.
۴۸ هکتار از اراضی فردوس نهال‌کاری شد
رئیس منابع طبیعی فردوس از نهال کاری ۴۸ هکتار از اراضی ملی طی دو سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال در هفته منابع طبیعی ۴۰ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بین مردم به صورت رایگان توزیع می‌شود. عباسعلی غلامی در گفت‌وگو با تسنیم برپایی جشن گلدان، کاشت نهال در نقاط مختلف شهر و مدارس، توزیع نهال رایگان در نماز جمعه فردوس و اسلامیه، حضور در مهدکودکها و کاشت نهال و مسابقه مقاله‌نویسی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در فردوس برشمرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*