آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود جبار کوچکی‌نژاد درباره افزایش رسمی قیمت‌ها از سوی دولت در دو ماه گذشته از سال جدید، در حالی که رهبری امسال را سال مهار تورم نامیده‌اند و دولت وعده کاهش تورم را در سال جاری داده بود، اظهار داشت: معتقدم کالاهایی که در اختیار دولت است، دولت باید تلاش کنند که تولید و توزیع این کالاها را کنترل و نرخ آن را با همان نرخ سال ١۴٠٠ حفظ و بعد به سایر بخش‌ها امر و نهی کند. وقتی خود دولت قیمت‌ها را افزایش می‌دهد به طور قطع بخش خصوصی نمی‌تواند تابع سیاست‌های کاهش تورم باشد.

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده افشاکننده خبر اعطا خودروهای شاسی بلند در مورد وضعیت پرونده‌اش توضیح داد.احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاکننده خبر اعطای خودروهای شاسی بلند به مجلس درباره آخرین وضعیت پرونده خود به «شبکه شرق» گفت: «بازپرس شعبه ۳ من را احضار کرد و روز تعیین شده خدمت بازپرس رسیدم.»او ادامه داد: «همان جلسه از من تحقیق شد. مدارک و مستندات ارائه دادم. همان جلسه تفهیم اتهام شدم و در همان جلسه اول آخرین دفاعیات را از من گرفتند. در حالی که اگر کفایت تحقیقات باشد آخرین دفاعیات را از متهم می‌گیرند.»بیگی افزود: «اما همان روز حتی قرار مجرمیت صادر شد. روز بعد تعطیل بود و پس از آن قرار مجرمیت به استحضار دادستان رسید و حالا منتظر تعیین شعبه دادگاه و رفتن به دادگاه هستم.»

 

 

 

گفته می شود عسگری نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه روندی که در حوزه مسکن طی شده است، روند بسیار خطرناکی است، افزود: درصورت ادامه این روند دیگر اجاره نشینی هم برای مردم آرزو خواهد شد، ما به سمت بد مسکنی و حاشیه‌نشینی می‌رویم. وی تصریح کرد: اکنون آگهی‌هایی میبینیم که پشت بام اجاره می‌دهند، تا چند وقت دیگر مثل بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا باید به فکر جاهایی باشیم که مردم بتوانند در آن چادرنشینی کنند،

 

 

گفته می شود رصدخانه مهاجرت ایران طی آماری از رشد ۲۴ درصدی حضور ایرانی‌ها در کادر بهداشت‌ودرمان امریکا خبر داد. رصدخانه مهاجرت ایران اعلام کرد: کشـور‌های فیلیپیـن، مکزیـک و هنـد هماننـد سـال ۲۰۱۸ بـه ترتیـب دارای بیشـترین تعـداد کادر بهداشـت و درمـان در ایالات متحـده آمریـکا هسـتند. کشـور ایـران بـا مجموع ۳۶ هـزار کادر بهداشـت و درمان و بـا افزایش ۷ هزار نفری نسـبت به سـال ۲۰۱۸ در رتبه شـانزدهم در میان کشـور‌هایی با بیشـترین نیروی انسـانی شـاغل در بخش بهداشـت و درمان ایالات متحده آمریـکا قـرار گرفتـه اسـت. ایران در سـال ۲۰۱۸ در رده‌ی بیسـت و یکم قرار داشـته اسـت.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری فارس نوشته با روی کار آمدن دولت رئیسی گزارشی با عنوان «خروج غیر قانونی اموالی نظیر ۴۸ تخته فرش دستباف نفیس و گران‌قیمت از ساختمان حافظیه سعد آباد» ارجاع شد. کارشناسان این حوزه با بررسی تنها ده تخته از فرش‌های خارج شده و بر اساس قدمت تاریخی آن، ارزش نسبی آن‌ها را مبلغی معادل ۱۲۷ میلیارد تومان اعلام کردند. گفته می‌شود فرش‌ها طی بازه سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ از ساختمان خارج گردیده است. یکی از شاهدین که در همان دوران در ساختمان حافظیه مسئولیت داشته است در این خصوص گفته است که در «سال ۱۳۹۵ فرش‌ها را با یک دستگاه وانت مزدا بردند منزل…» گفتنی است ساختمان حافظیه سعد آباد متعلق به نهاد ریاست جمهوری است که از آن به عنوان محلی برای استقبال از روسای جمهور و مهمانان خارجی توسط دولتی‌ها استفاده میشود. واضح است که خروج فرش‌های نفیس توسط یک کارمند نهاد ریاست جمهوری و در یک مقطع زمانی به امری تقریبا محال شبیه است. اقدامات انجام شده توسط بیش از یک نفر در مواقع متعدد صورت پذیرفته است.

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش‌و‌پرورش گفته ما هیچ وقت ادعا نکردیم انتشار سوالات را به صفر می‌رسانیم، چراکه مدیریت فضای مجازی دست ما نیست. همه تدابیر لازم از دوربین مداربسته تا سیگنال‌یاب درنظر گرفته شده تا کسی در داخل جلسه آزمون نتواند پاسخ‌ها را دریافت کند. آزمون‌ها تشریحی هستند و این خیلی کار مشکلی است که پاسخ‌های سوالات تشریحی را دریافت کنند. تصحیح برگه افراد مشکوک با دقت بیشتری انجام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود محمد سرگزی نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه امروز بیش از ۷ میلیون تبعه افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند، گفت: به نظر من یکی از اهرم‌های فشاری که می‌توان در برابر طالبان برای وادار کردن آنان به تامین حقابه ایران از رود هیرمند به کار گرفت، این است که این جمعیت را به افغانستان بازگردانیم.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در رابطه با موضوع حق‌آبه رود هیرمند میان ایران و طالبان گفت: معتقدم در این رابطه طالبان از بیرون در رابطه با چگونگی برخورد با موضوع آب هیرمند هدایت و به آنها کمک می‌شود.

 

 

گفته می شود وزارت دارایی روسیه اعلام کرده فارغ از تابعیت چندگانه اتباع روس، آنها باید حداقل ۱۳ درصد از درآمد خود را به دولت فدرال مالیات بدهند. الکسی سازانوف، معاون وزارت دارایی روسیه، می‌گوید: نرخ مالیات بر درآمد شخصی کارگرانی که در خارج از این کشور فعالیت می‌کنند و قراردادهای آنها بر اساس قوانین کار یا قوانین مدنی تنظیم شده، ۱۳ تا ۱۵ درصد خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*