همدستی زن خیانتکار با دوست شوهر برای همسرکشی

درد دل زن جوان با دوست شوهرش او را به دام عشقی ممنوعه انداخت که پایان آن قتل شوهر و ایستادن پای میز محاکمه بود.

 

دو سال قبل جسد مردی در حاشیه پاکدشت پیدا شد که مدارک همراهش نشان می‌داد نامش شهرام است.

جسد شهرام با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای مشخص شدن علت قتل تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد شهرام سال‌ها در دام اعتیاد گرفتار بوده است.

ماموران پلیس با اطلاعاتی که از کارت شناسایی همراه قربانی به دست آورده بودند به تحقیق از همسر ۲۸ساله او به نام شهره پرداختند. شهره ادعا کرد خبری از علت قتل شوهرش ندارد.

این زن گفت: شوهرم سال‌هاست اعتیاد دارد و با افراد معتاد در ارتباط است. آخرین بار برای خرید مواد مخدر از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. من اطلاعی از سرنوشت او ندارم و نمی‌دانم چه کسی او را کشته است. ممکن است شوهرم در درگیری بر سر خرید مواد مخدر کشته شده باشد.

وقتی پلیس در بررسی‌های بعدی دریافت این زن نیز به دام اعتیاد افتاده، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.

ماموران در بررسی فهرست مکالمات تلفنی زن جوان به رابطه ممنوعه او با یک مرد به نام نوید پی بردند. با افشای این ماجرا، شهره لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت خانوادگی برداشت.

زن جوان گفت: در سال‌ها زندگی مشترک با شهرام یک روز خوش ندیدم. او معتاد بود و دوستان معتادش را به خانه ما می‌آورد. چند بار تصمیم به جدایی گرفتم اما چون پشتیبانی نداشتم منصرف شدم. در این سال‌ها خودم هم به دام اعتیاد افتادم و زندگی‌ام تباه شد. شوهرم برای اینکه بتواند راحت‌تر مواد مصرف کند مرا هم معتاد کرد.

او ادامه داد: مدتی بود با یکی از دوستان شهرام که او نیز معتاد بود و به خانه ما رفت‌وآمد داشت درد و دل می‌کردم و از بدرفتاری‌های شوهرم به او می‌گفتم. نوید همیشه مرا دلداری می‌داد و می‌گفت با شوهرم صحبت می‌کند تا دست از بدرفتاری با من بردارد. تا اینکه یک بار نوید به من ابراز علاقه کرد و گفت اگر از شهرام جدا شوم با من ازدواج می‌کند.

زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت گفت: من که همیشه در حسرت یک زندگی آرام بودم از نوید کمک خواستم و به او گفتم شهرام حاضر به طلاق نمی‌شود. به همین خاطر تصمیم به حذف شهرام گرفتیم. من طبق نقشه از شوهرم خواستم برای تفریح به حاشیه پاکدشت برویم. نوید هم با ماشین به آنجا آمد و در فرصتی مناسب با چاقو به جان شهرام افتاد و او را کشت. من و نوید جسد را همان‌جا رها کردیم و به خانه برگشتیم.

به دنبال اعترافات زن معتاد، نوید که سابقه اعتیاد داشت ردیابی و بازداشت شد و قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

به این ترتیب برای نوید به اتهام قتل و برای شهره به اتهام معاونت در همسرکشی کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. آنها قرار است به زودی در دادگاه از خود دفاع کنند. اولیای دم شهرام برای آنها اشد مجازات خواسته‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*