گفته می شود

گفته می شود نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از احتمال معرفی «رضامراد صحرایی» به عنوان وزیر آموزش و پرورش خبر داد. حجت الاسلام سیدمحمد رضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق شنیده‌ها قرار است آقای صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود. وی توضیح داد: اخیرا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشستی در تبریز با آقای صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش داشتند که برداشت و شنیده‌ها حکایت از این دارد که دولت ایشان را به زودی برای وزارت آموزش و پروش معرفی می‌کند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم سپیدان در مجلس گفته مطالبه جامعه فرهنگیان ما این است که حتما یک نفر دارای شناخت عمیق از مجموعه وزارت آموزش و پرورش به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شود، اما یک کسی که دارای شناخت عمیق و دقیق و دارای تجربه کافی باشد. نباید آقای رئیس‌جمهور اختیار خودش را به فرد دیگری بسپارد، باید در این موضوع استقلال کافی را برای معرفی مدیر توانمند داشته باشد و افراد کوتوله را معرفی نکند.

 

 

 

گفته می شود سیدیاسر جبرائیلی، فعال سیاسی اصولگرا و رییس مرکز نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نوشته آقای رییسی بزرگوار وعده نصف شدن نرخ تورم خاطرتان هست؟ نصف عمر دولت شما گذشت و رکورد ۳۰ ساله تورم در سال مهار تورم شکست. این وضع برخلاف ادعای حسن روحانی نتیجه بی برجامی نیست . ما در تجارت خارجی که موضوع تحریم است رکورد زدیم. ریلِ اقتصاد را عوض نکنید، روزهای تلخی در پیش است.

 

 

 

گفته می شود اخیرا آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به واردات مرغ از ترکیه بیان کرده زمانی که سفره مردم در حال جمع شدن باشد هرکاری امکان باشد انجام می دهیم، وقتی کاهش مرغ وجود داشته باشد و مرغدار مرغ را با قیمت مصوب توزیع نمی‌کند قطعا مرغ از ترکیه وارد می‌کنیم و به نفع و ضرر مرغدار توجهی نداریم چراکه مرغدار هم به ضرر مردم توجه نمی‌کند

 

 

 

 

گفته می شود علی سلاجقه درباره بازداشت ۲ نفر از مدیران سازمان حفاظت محیط‌زیست و آخرین روند رسیدگی به پرونده این افراد گفت: یکی از مواردی که دولت مردمی و انقلابی به آن واقعا توجه ویژه دارد بحث فسادستیزی در همه ابعاد است؛ چه از جنبه مسائل مادی و چه موارد دیگر بسیار به این قضیه اهتمام جدی دارد. وی خاطرنشان کرد: این مدیران آزاد هستند و جرمی برای‌شان اثبات نشده است پرونده در دست بررسی است و به ما هم چیزی اعلام نکرده‌اند و امیدواریم ان‌شاالله این اتفاقات فقط در فاز شبهه باشد و هیچ اتفاقی نیفتد.

 

 

 

گفته می شود همزمان با افزایش تنش لفظی میان مقام‌های تهران و طالبان در مورد حقابه رود هیرمند، عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر و عبداللطیف منصور، وزیر آب و انرژی طالبان کار ساخت کاناهای بند بخش آباد در فراه‌رود را برای آبیاری زمین‌های کشاورزی در ولایت فراه افتتاح کرده است. فرارود به حوزه آبریز هیرمند در نزدیکی مرز با ایران می‌ریزد. آقای برادر در مراسم افتتاحیه گفت: «بند بخش آباد یک پروژه مهم و حیاتی برای ولایت فراه است و ما در تکمیل این پروژه در کنار مردم فراه هستیم.

 

 

گفته می شود نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی از زندگی ۳ میلیون خانوار زیر خط فقر مطلق خبر داد. بهروز محبی گفته تعداد خانوارهایی که دارای توانمندی بالا هستند نیز در کشور زیاد داریم و ضریب جینی در کشور نشان می‌دهد با این اختلافی که ایجاد شده، عده‌ای واقعا توانمند هستند، به طوری که چندین میلیون کارت در ایران داریم که تراکنش مالی آن‌ها بیش از یک و نیم میلیارد تومان است.محبی گفت: متاسفانه قریب به ۲۰ میلیون نفر در کشور در شرایط مساعدی نیستند که حدود ۳ میلیون خانوار بوده و دچار فقر مطلق هستند

 

 

 

گفته می شود امام جماعت مسجد مکی زاهدان، به جای اینکه از مردم و منافع بحق ایران در زمینه آب سیستان و بلوچستان حمایت کند، از رئیس جمهور انتقاد کرد که چرا طالبان را ناراحت کرده است! وی روز گذشته در این باره گفت: «رئیس‌جمهور در رابطه با حقابه صحبت‌های تندی کرده است و از آن‌طرف مسئولان افغانستان نیز مقداری روی این موضوع ناراحت شده‌اند. بهتر است این موضوع از طریق گفت وگو حل‌ و فصل شود.»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*