آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود وال استریت ژورنال نوشته مقامات آمریکایی و سعودی گفتند که ایران با توقف محموله های تسلیحاتی به حوثی ها در یمن به عنوان بخشی از توافق برای عادی سازی روابط با ریاض موافقت کرده است.

 

 

گفته می شود بیشتر خودروهای چینی در هفته اخیر افت قیمت داشتند و تنها خودروی برلیانس H۳۳۰ بود که در مدار صعودی ماند. در این راستا، چری تیگو ۷ و چری آریزو ۵ توربو IE افت معناداری را شاهد بودند، به طوری که قیمت چری تیگو با بیش از ۲۰۰ میلیون تومان افت قیمت، در سطح ۱۵۵۰میلیون تومان رسید. قیمت چری آریزو نیز با افت ۱۲۰میلیون تومانی به سطح ۱۲۳۰ میلیون تومان رسید. برلیانس H۳۳۰ با حدود ۵۰ میلیون رشد قیمت، تنها خودرویی بود که در معاملات هفته اخیر افزایش قیمت داشت.

 

 

گفته می شود ۴۶ تن از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است، با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست، وقتی حدود سی نهاد مسئول کاری نمی کنند، آخرین حلقه نهادها را مقصر دانسته و بدون سناریو صرفا آن را منحل کرده و دشمن را به ادامه انحلال قوانین وطن اسلامی دلخوش کنیم.ریاست محترم جمهور، شاید برخی از ایجاد شکاف اجتماعی سخن گویند، برخی فقر را مطرح نمایند و بزرگانی از لزوم کار فرهنگی سخن بگویند، اما کنار تایید همه این مطالب، قطعا حیات هر ملتی به استواری قانون آن کشور است و اگر قرار باشد، امروز از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم و این یعنی وهن قوانین اجرا شده چهل ساله ملت بزرگ ایران.

 

 

گفته می شود سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تکذیب خبر محدودیت ورود برخی خودروها به جزیره کیش در ایام نوروز گفت: شعار ما “کیش برای همه ملت عزیز و شریف ایران است.” سعید پورزادی با اشاره به برخی محدودیت‌ها براساس ظرفیت تاب‌آوری و برد زیستی جزیره کیش، اظهار کرد: تمهیدات لازم دیده شده و همه تلاش سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذاران، هتل‌داران و همه ساکنان جزیره استقبال شایسته از مسافران نوروزی کیش است.

 

 

 

گفته می شود رستوران علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برای ادامه کار مشکلی ندارد. پیج اینستاگرامی رستوران علی دایی اعلام کرد که از ۲۳ اسفند آماده سرویس دهی به مشتریان خود است.  این موضوع نشان می‌دهد، رستوران دایی که پیشتر از طرف مسئولان قضایی پلمپ شده بود از پلمپ درآمده است و مشکلی برای ادامه کار ندارد.

 

 

گفته می شود سپهر دادجوی توکلی مقام مسئول در شورای رقابت گفته موضوع افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو نزدیک به واقعیت است اما واقعی نیست، در واقع بر اساس جلساتی که تشکیل شده این نتیجه حاصل شده که خودروها بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند اما در بعضی خودروها این عدد می تواند کمتر از ۳۰ درصد و در برخی خودروها نیز می تواند بیشتر از ۷۰ درصد باشد لذا در واقع میانگین افزایش قیمت می تواند درست باشد اما دقیق نیست؛ به طور کلی کارها انجام شده و به زودی قیمت های نهایی و جدید خودرو اعلام می شود، ولی از آنجا که فعلا قیمت نهایی نشده، مردم از هر گونه اقدامی خودداری کنند تا در نهایت قیمت جدید خودرو توسط سازمان مربوطه اعلام شود.

 

 

گفته می شود رئیس هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور، گفته براساس برآورد‌های انجام شده، مطالبات قطعه سازان از خودروسازان حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان است. محمدرضا نجفی منش در رابطه با مطالبات قطعه سازان از خودروسازان، گفت: پرداخت خودروسازان به قطعه سازان چهار ماهه است، در حالی که تورم حدود ۵۰ درصد است؛ بنابراین، وقتی قطعات خودرو به خودروساز فروخته می‌شود و چهار ماه بعد پول آن به قطعه ساز برمی‌گردد، به منزله آن است که درصدی از پول آن قطعات به قطعه ساز پرداخت نشده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*