گفته می شود

گفته می شود معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفته اگر درگیری هم به فرض به وقوع بپیوندد، ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است.سردار نقدی افزود: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در  هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است، در دنیا هیچ یک از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن نبودند، به جز یک موشک اسکندر روسیه که ۳۰۰ کیلومتر هم بیشتر برد نداشت. وی در پاسخ به این که «وقتی مسئولان ادعا می‌کنند که ما خواستار صلح جهانی هستیم، دلیل ساخت موشک و مانور روی این موضوع چیست» یادآور شد: اگر قدرت دفاعی نباشد، یکسری از آدم‌ها از حد خودشان تجاوز، زیاده‌خواهی و زورگویی می‌کنند حالا اگر آدم‌هایی که زورگو نیستند، ابزار دفاعی برای خودشان درست نکنند، مورد طمع متجاوزین قرار گرفته و دشمن را به جنگ تشویق می‌کنند

 

 

 

گفته می شود محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با فارس درباره علت‌ها و ریشه‌های اغتشاشات، وضعیت مجلس فعلی و آرایش سیاسی انتخابات سال آینده سخن گفت و درباره حضور لاریجانی در انتخابات مجلس اظهار داشت: بنده چند دفعه در مورد حضور آقای لاریجانی در مجلس آینده از ایشان سوال کردم. ایشان به بنده گفت که قصد حضور ندارم، البته در مملکت ما این مسائل دو ماه قبل از انتخابات روشن می شود و آن زمان می توان قضاوت کرد که چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد. شما تمام توانتان را در رسانه ها بگذارید که مردم با همه توان در انتخابات شرکت کنند.

 

 

 

گفته می شود جلیل محبی، فعال سیاسی اصولگرا نوشته ‏اصلاح طلب‌ها به اصولگراها می‌گفتند شما جمهوریت را قبول ندارید و به دنبال حکومت اسلامی هستید. ظاهراً درست می‌گفتند!

 

 

گفته می شود حسین راغفر، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگویی اظهار داشته امسال مجلس تصویب می‌کند که فروش نفت بتواند توسط اشخاص و نهاد‌های مختلف صورت بگیرد؛ بنابراین به‌طور طبیعی ده‌ها پرسش مطرح می‌شود. یکی از آن‌ها این است که دستگاه عریض و طویل وزارت نفت که علی‌الخصوص انتظار می‌رود یک بدنه کارشناسی برای همین مسئله باشند، چکار می‌کنند و اگر قرار است یک فرد بتواند به فروش نفت در شرایط بحرانی کنونی کمک کند، قطعا یک وزارت‌خانه و یک دستگاه تخصصی می‌تواند این کار را بهتر انجام دهد. ضمن اینکه ما تجربه چنین مساله‌ای را داشتیم و پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی در آن بروز کردند و میلیارد‌ها دلار منابع نفتی کشور از بین رفت و معلوم نشد چکار کردند.

 

 

 

گفته می شود سرپرست بانک مسکن با تاکید بر این که مسکن یکی از مولدترین بخش‌های اقتصادی است که زمینه‌ساز افزایش تولید و اشتغال می‌شود، افزود: پیش از این متقاضیان با ۴۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات و با خرید اوراق رقمی معادل ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کردند؛ اما اکنون با توجه به افزایش قیمت مسکن و ساخت آن در کلان شهرها، نمی‌توانند با این میزان تسهیلات مسکن خریداری کنند. عسکری گفت: با افزایش قیمت مسکن مراجعه‌کنندگان تسهیلات مسکن یکم کاهش یافت و حتی برخی سپرده‌ها را پس گرفتند، چراکه این عدد امروز پاسخگو نیست.

 

 

گفته می شود رئیس امور مالیاتی کل کشور با بیان اینکه خودروهای گران‌قیمت به واسطه سامانه پلیس راهور شناسایی و اطلاعات آنها استخراج شد، گفته در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده و همکاران ما در سازمان امور مالیاتی مشغول محاسبه مالیات آنها هستند؛ لذا سعی می‌کنیم تا مدت زمان یک تا ده روز آینده این مالیات ها را بر روی درگاه سازمان به اطلاع مالک این خودروها برسانیم و به نوعی مطالبه مالیات کنیم.

 

 

گفته می شود مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس گفته در پی دریافت گزارش تخلف یکی از شرکت‌های تحت نظارت سازمان بورس، رسیدگی انضباطی نسبت به پرونده در دستور کار مراجع رسیدگی به تخلفات سازمان بورس قرار گرفت و مدیران یک شرکت بورسی سلب صلاحیت شدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*