آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی اش نوشته بیماری و بیکاری دو عارضه حاکم بر برخی افراد است. با ایراد تهمت بر دیگران، به دنبال تسکین بیماری و رفع بیکاری خود هستند. خداوند همه بیماران را شفا دهد و ان‌شالله در شغل مناسب هم مشغول به کار شوند.

 

گفته می شود سفیر انگلیس در ایران که به تازگی از سوی کشورش برای مشورت فراخوانده شده بود، به تهران بازگشت. این دیپلمات انگلیسی در ایران در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «تازه به ایران برگشتم. گرافیتی‌هایی که ادامه پیدا می‌کند روی دیوار‌های ما ظاهر می‌شوند، این واقعیت را تغییر نمی‌دهند که طبق تجربه من، اکثر ایرانی‌ها نسبت به یکدیگر و همچنین خارجی‌ها مهربانی و احترام نشان می‌دهند.» به گزارش ایسنا، پس اعدام علیرضا اکبری شهروند ایرانی – انگلیسی به اتهام جاسوسی، وزیر خارجه انگلیس در توییتی اعلام کرد که «سایمون شرکلیف» سفیر لندن را موقت از تهران فراخوانده است.

 

 

 

گفته می شود ضرغامی به میان خبرنگاران آمده و حرف‌های قشنگی زده؛ حرف‌هایی که دست به دست در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد و جولان می‌دهد. از باز کردن فضا و حذف روادید و نگاه نو به گردشگری گفته، اما یک کلمه از جام جهانی قطر و این که چه شد که ایران از این «خوان» گسترده حتی لقمه‌ای نتوانست برگیرد نگفت. آقای ضرغامی، حرف‌هایی که در کابینه باید می‌گفت را تحویل خبرنگاران داد! بپذیریم: «هنوز کم نیستند سیاستمدارانی که حرف‌های جذابی می‌زنند، اما برای افکار عمومی جذابیتی ندارند!»

 

 

گفته می شود سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس نوشته دوستان! بیایید قدری به روز شویم. بستن تنگه هرمز یک “تهدید دهه شصتی” است برای وقتی که ایران جهت پاسخ به حملات صدام هم باید موشک از لیبی وارد می کرد. نه الان با وجود انبوه شهر‌های موشکی سوپر سونیک، بُرد ۲هزارکیلومتر و نقطه زن، پهپاد‌های متنوع و پیشرفته و غنی سازی ۶۰درصدی اورانیوم.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته طبق اخباری که من دارم، متاسفانه گفت‌وگو‌های اصلاح‌طلبان با سران نظام متوقف شد و گویا شنیدن حرف‌های اصلاح‌طلبان خوشایند برخی نبوده است.

 

 

گفته می شود احمدی‌بیغش گفته «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.» محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس، کنگره و همایش زنان تاثیرگذار را مورد انتقاد قرار داد. این نماینده اصولگرا تاکید کرد: «همایشی که برگزار شد، برای رضای خدا نبود و بیشتر کارکرد سیاسی همراه با سیاسی‌کاری داشت».

 

 

گفته می شود وحیدی دربارۀ چالش مساجد کشور و وضعیت برخی از آن‌ها گفته تعداد قابل توجهی از مساجد ما امام جماعت ندارد و متاسفانه عادت کردیم در مسجد را می‌بندیم؛ یعنی با عادات‌ و رویه‌هایی مواجهیم که معلوم نیست از کجا نشأت گرفته است.

 

 

 

گفته می شود حسین صادقی، پدر آرش صادقی، در توییتر خود از صدور حکم دادگاه او خبر داده است. براساس این حکم، آرش صادقی علاوه بر پنج سال و هشت ماه زندان به مجازات‌ دیگری از جمله دو سال منع حضور در تهران و استان‌های شمالی و مجاور، منع خروج از کشور و فعالیت در فضای مجازی محکوم شده است.

 

 

گفته می شود وزیر خارجه سابق آمریکا در بخشی از کتاب خاطراتش به اینکه زندگی شخصی او بعد از ترور سردار سلیمانی مختل شده اشاره کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود حسین قدیانی وبلاگ‌نویس اصولگرا نوشته ما دو ایران داریم؛ ایرانِ مسئولین و ایرانِ مردم. در ایران مسئولین، سرعت حرکت قطار پیشرفت کشور آن‌قدر زیاد است که حتی حق حسادت را هم برای دیگر کشور‌ها محفوظ می‌دارد. در ایران مسئولین، ارزش پول ملی فقط کمی پایین است که آن را هم محسن رضایی قول داده درست کند. در ایران مسئولین، گرانی هست، ولی هرگز کمرشکن نیست. در ایران مسئولین، تورم نه که نباشد؛ هست، اما آزاردهنده نیست. در ایران مسئولین، سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شود و هر دوازده ماه، یک میلیون شغل ایجاد می‌شود. در ایران مسئولین، مشکل رهن و معضل اجاره هرگز آن‌قدری نیست که مستأجر‌ها را مجبور به حاشیه‌نشینی کند. در ایران مسئولین، افزایش لحظه به لحظه‌ی قیمت سکه ابداً موضوع حادی نیست. در ایران مسئولین، نرخ دلار برای خودش دارد بالا می‌رود. در ایران مسئولین، انرژی هسته‌ای همان نعمتی است که هیچ وقت نمی‌گذارد ما در زمینه‌ی برق و گاز دچار کمبود شویم. در ایران مسئولین، نقصی هم اگر هست، یا تقصیر بدحجاب‌های فلان‌فلان‌شده‌ی بی‌تربیت یا تقصیر یک عده‌ی قلیل اغتشاش‌گر است یا هم این‌که تقصیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای پفیوز است. در ایران مسئولین، ضعف دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو هم هیچ ربطی به حضرات مسئولین ندارد. در ایران مسئولین، همه‌ی بدبختی‌ها زیر سر بیگانگان است. در ایران مسئولین، نیم‌قرن هم که از نهضت انقلاب اسلامی گذشته باشد، باز هیچ عیب و علتی متوجه نظام جمهوری اسلامی نیست. در ایران مسئولین، مردم آزادند که از حکومت انتقاد کنند و البته حکومت هم آزاد است که منتقد را جاسوس بخواند و جلدی روانه‌ی محبس کند. در ایران مسئولین، یارانه‌ی مردم، کم هم که باشد، عوضش خدا بزرگ است. در ایران مسئولین، همه جا تقریباً گل و همه چی تحقیقاً بلبل است. در ایران مسئولین، فقط ساکنین طبقه‌ی هفتم بهشت، یک مقدار وضع به‌تری از مردم ایران دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*