آخرین خبر :

تجمع اعتراضی و نامه خانواده‌های بازیکنان؛ عوامل را به مردم معرفی کنید/ فاجعه تعرض جنسی به پانزده نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!

خبر تکان‌دهنده تعرض یک مربی به پانزده نوجوان در یک مدرسه فوتبال واقع در شهر مشهد، افکار عمومی را به شدت ناراحت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بنا بر اخبار منتشره در یک تیم فوتبال مشهدی در رده سنی پایه‌ها، به ۱۵ نوجوان تعرض صورت گرفته که این بازیکنان تا کنون سکوت کرده و جرات افشای آن را به خاطر تهدید فرد متجاوز و البته ترس از رسوایی خود نداشتند.

خانواده‌های این افراد برای پیگیری و ثبت شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور یافته‌اند و تجمعی مقابل هیات فوتبال این استان برگزار شده است. 

گویا کل ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده است و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفته اند!

فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

محصول مدیریت غیرحضوری یک غریبه در فوتبال خراسان

احسان اصولی کیست و چگونه به ریاست فوتبال استان خراسان و سپس بلافاصله به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درآمد؟ جوانی که بدون کمترین تجربه و سابقه در فوتبال و تنها به دلیل نفوذ در مدیریت استانی، صندلی مسئولیت فوتبال استان خراسان رضوی را اشغال و در کوتاه ترین زمان ممکن، فوتبال پراستعداد این استان را نابود کرد.

از سقوط تیم لیگ برتری پدیده مشهد یا همان شهرخودرو به لیگ یک و البته رسوایی انحلال این تیم پس از حضورش با بازیکنان آماتور و بعضا پولی رده امید در مسابقات لیگ دسته اول کشور که بگذریم، حالا به فاجعه‌ای ملی می‌رسیم که حاصل عدم نظارت بر حوزه مدیریتی است؛ اصولی که در کارنامه خود افتضاحی بزرگ به نام پرونده سیاه میزبانی از بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام‌ رضا و برخورد شدید با زنان بلیت به‌ دست را دارد، حالا بعد از بی‌توجهی نهادهای ذیربط و عدم رسیدگی مقامات بالادستی، یک فاجعه دیگر رقم زده است که قابل گذشت و چشم پوشی نیست.

اصولی که نشان داده بندبازی را در این سن‌وسال کم، خوب یاد گرفته و در همین مدت کوتاه ریاست کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال را بدون حتی یک قرارداد قابل ذکر درآمدی، در اختیار گرفته و سپس سراغ ریاست کمیته فوتسال ایران رفت که آنجا نیز کشورمان قهرمانی سنتی در آسیا را به ژاپن تقدیم کرد.

هنوز رفتارهای متناقض احسان اصولی با عزیزی‌خادم، میرشاد ماجدی و حمید استیلی فراموش نشده و بارها عملکرد او سوژه برنامه‌های تلویزیونی شده است.

 

حمایت تاج از رئیس پروازی هیأت فوتبال خراسان‌رضوی 

مجمع سالانه هیات فوتبال استان خراسان همین هفته قبل با حضور تاج و چند تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد برگزار شد و گزارش خبرنگاران محلی، حاکی از حمایت همه جانبه مهدی تاج از ادامه ریاست اصولی است.

اصولی همزمان سخنگوی فدراسیون فوتبال است و بارها به دروغ اخبار صحیح رسانه‌ها را تکذیب کرده تا در میان خبرنگاران نیز با لقب خاصی مورد خطاب واقع شود؛ اما عشق به دوربین و مصاحبه و نمایش، باعث شده که همچنان به کارش ادامه می‌دهد. کسی که فوتبال حرفه‌ای استان خراسان با بهترین ورزشگاه‌های مدرن کشور را نابود کرده و حالا کار به رده‌های پایه رسیده است.

فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

 

تقاضای خانواده شاکیان از دستگاه های نظارتی: مقصران را به مردم معرفی کنید!

در چند روز گذشته، شماری از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌ دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.
بر اساس صحبت‌های خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندان‌شان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان از ترس بازگو شدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.

مادر یکی از این نونهالان می‌گوید: وقتی موضوع را متوجه شدیم، پیگیری زیادی انجام دادیم، چون این باشگاه در لیگ‌های مختلف حضور داشت، اطمینان کردیم و فرزندمان را در این باشگاه ثبت نام کردیم، اما حالا که موضوع را پیگیری کردیم، فهمیده‌ایم که باشگاه حتی مجوز هم نداشته است!

 

مدیرکل ورزش خراسان: هیات فوتبال استان کوتاهی کرده، کوتاه نمی‌آییم

علی اکبر هاشمی جواهری، رییس ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال استان اظهار داشت: پس از طرح خبر اولیه دستور داده شد، حراست اداره کل به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا درستی و نادرستی و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد ذره ای کوتاه نمی آییم.

وی ادامه داد: تا به امروز کوتاهی های متعددی از هیات فوتبال استان دیده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی های ما تایید شود، مسلما با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. جامعه ورزش جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز اولی که وارد شدیم، موضوع سالم سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم. اگر تخلف محرز شود، شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می کنیم.
وی درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده، تخلف آشکار است.

 

 

واکنش اصولی: هیچکس شکایت نکرده، خبر تجاوز را در رسانه‌ها خواندم!

احسان اصولی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون و رئیس هیأت فوتبال خراسان‌رضوی در مورد مباحث مطرح نسبت به تخلف یک مدرسه فوتبال در مشهد اظهار داشت:‌ فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: آیین‌نامه‌ها به ویژه آیین‌نامه کمیته اخلاق در اینگونه موارد روشن است. با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همه استان‌ها نماینده دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و وظایف اولیه نیز انجام می‌شود.

وی افزود: موضوع کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضایی و کمیته اخلاق مشخص است و در اینگونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.

اصولی عنوان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم افرادی دنبال چنین اتفاقات و مسائلی بروند و قطعا در صورت احراز موضوع، با مسببان برخورد جدی خواهیم کرد. تمام جوانب بررسی خواهد شد و اگر تخلف اثبات شود، با متخلفان قاطع برخورد می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم و رسانه‌ها می‌رسانیم.

 

دستور وزیر ورزش برای پیگیری فساد اخلاقی در فوتبال مشهد

طبق اعلام رسانه‌ها، هفته پیش و به محض رسیدن گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.
پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است، گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*