آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود یک منبع آگاه در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره بازداشت مولوی عبدالمجید مرادزهی مشاور و از نزدیکان مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان، افزود: این فرد توسط دستگاه امنیتی و با حکم قضائی بازداشت شده است.وی علت بازداشت این فرد را تشویش اذهان عمومی، ارتباطات متعدد با افراد و رسانه‌های بیگانه و تحریف افکار عمومی ذکر کرد.

 

 

گفته می شود 
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفته وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است و دستورهای وی صرفاً روی کاغذ مانده است. فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پناهندگی متعدد ورزشکاران همچنان ادامه دارد. متاسفانه کشور به سمت خلأ قهرمانی پیش می‌رود. ما رفتار برخی از ورزشکاران در حوادث ماه‌های اخیر را محکوم می‌کنیم، اما وزارت ورزش چه برنامه‌های برای این افراد دارد؟ در بازی فوتبال اگر بازیکنی دو کارت زرد بگیرد، از بازی بعدی محروم می‌شود؛ این قانون بازی و ورزش است. سوال اینجاست: چرا وزیر ورزش که تاکنون دو کارت زرد از مجلس گرفته، همچنان پاسخگوی عملکرد خود نیست.

 

 

گفته می شود نماینده مردم دورود در مجلس با انتقاد از آمار‌های ارائه شده توسط وزیر صمت درخصوص کاهش تلفات جاده ای، گفته کشته و زخمی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای نه تنها نسبت به سال‌های قبل کاهش نیافته است، بلکه روند صعودی نیز داشته است. وی ضمن مقایسه میزان تلفات جاده‌ای ایران با دیگر کشور‌ها اظهار کرد: تصادفات جاده‌ای در ایران دو برابر قاره اروپا، پنج برابر کشور آلمان و ژاپن و ده برابر کشور نروژ است.

 

 

 

گفته می شود وزیر نفت تاکید کرده به لطف و عنایت الهی و با همکاری همه دستگاه‌ها باید بگویم قولی که از تریبون مجلس شورای اسلامی به نمایندگان دادم محقق شده و توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کرده و اکنون در حال عبور از این موج هستیم

 

 

گفته می شود اداره نظارت بر موسسات پولی غیر بانکی بانک مرکزی در نامه‌ای به صرافی‌ها اعلام کرده حسب بررسی‌ها که توسط بازرسان این بانک محرز گردیده، برخی از شرکت‌های صرافی بدون دلیل موجه و بدون تایید این بانک، اقدام به متوقف کردن عملیات خود نموده و از فعالیت خرید و فروش ارز خودداری می‌کنند. این اقدام علاوه بر اینکه مصداق تخلف موضوع بند ۵ از ماده ۴۱ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها باشد، در صورت استمرار این تخلف می‌تواند منجر به تعلیق یا ابطال مجوز فعالیت صرافی در چارچوب مقرارت ذیربط شود.

 

 

گفته می شود در میان اطلاعیه‌های منتشره در سامانه کدال، بانک سینا از واگذاری املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بانک بابت تسویه بخشی از بدهی شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران شمال به مبلغ ۱۰۴۴ میلیارد تومان خبر داد.

 

 

گفته می شود مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می‌توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم مشخص خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*