گفته می شود

گفته می شود تفاهم نامه همکاری ایران و روسیه با موضع اتصال پیام‌رسان‌های مالی دو کشور به امضا رسید که در این راستا تبادلات مالی و بانکی دو کشور و سیزده کشور دیگر که در روسیه حضور دارند، تسهیل شد.
گفته می شود همشهری نوشته یکی از وزرای محترم دولت که اخیرا در کنسرت و مجلس آوازخوانی زنان شرکت کرده بود، احتمالا با هدف جذب قشر خاکستری جامعه می‌گوید: باید فضای فرهنگی کشور را باز کرد و در پاسخ به منتقدان نیز ادامه می‌دهد اگر تحریک می‌شوید نبینید. این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
گفته می شود نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اظهارات یکی از ائمه جمعه شهرستان‌ها تاکید کرد، این‌که تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از تریبون نماز جمعه به رشوه‌خواری متهم کنند، بی‌تقوایی محض بوده و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه باید به این موضوع ورود کنند.
گفته می شود وزیر مشاور امارات در امور خارجه به حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان اتفاق افتاد، واکنش نشان داد و گفت که این اتفاقات به سود منطقه نیست.
گفته می شود نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرده عده‌ای قصد دارند از استیضاح به عنوان ابزار فشار استفاده کرده و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که مجلس پشت پرده استیضاح را خواهد فهمید.
گفته می شود رضا کیانیان گفته از زمان دولت معجزه هزاره سوم من به جشنواره نرفتم. باید بگویم در دهه‌های قبل جشنواره‌های فیلم فجر، کیفیت بهتری داشت و فیلم‌های بهتری تولید می‌شد. از زمان احمدی‌نژاد جشنواره از رونق افتاد. من جشنواره را تحریم نمی‌کنم. مثل دوران ۸۸ که تلویزیون را تحریم نکردم. چون تلویزیون برای ماست و آن را تحریم نمی‌کنم. من به تلویزیون می‌گفتم اگر برنامه زنده داشته باشی می‌آیم.
گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته تا زمانی که بانک‌ها سلیقه ای در ارائه وام عمل کنند و دست از بنگاه داری برندارند، این مشکلات حل نخواهد شد و اغلب مردم در این شرایط سخت اقتصادی از حداقل تسهیلات بانکی نیز برخوردار نمی‌شوند.
گفته می شود عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به برخی نقد‌ها به صحبت‌های او در راستای شاد بودن مردم نوشته پاسخگوی دوستان خوبم هستم. گزاره‌ای و ناظر به شبهات و ابهاماتی که در فضای رسانه‌ای متنشر شده و برای ثبت در تاریخ به موارد زیر اشاره می‌کنم.
۱. در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن اقتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبه نور دانسته و دیگران را رنگ بندی می‌کنند مرز بندی دارم. ملت از این رنگ بندی‌ها خیری ندیده است.
۲. در مورد انتخابات بدانید که اجمالا ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است. در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال دارم و مناسب این مسئولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت دیگران در مورد خودم دارم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*